מילווקי תרצה להימנע מהפסד שני, יוסטון ואוקלהומה נלחמות על חייהן – פריוויו חמישי (בלוג חי) / תומר שנאן

מילווקי באקס (0) – מיאמי היט (1) 01:30

לאחר שבמשחק הראשון באטלר וההיט נטרלו את יאניס וחבריו הבאקס מגיעים למשחק בו הפסד לא בא בחשבון מבחינתם. מיאמי מנגד תרצה להכפיל את היתרון תוך ניצול העובדה שהיא אולי הקבוצה המזרחית עם המצ'אפ הטוב ביותר נגד מילווקי.

איך הבאקס ינצחו?

יאניס חייב לקלוע יותר. מידלטון ולופז סיפקו משחק נהדר בליל שלישי, וגם יאניס היה נהדר עם מופע אול אראונד מרשים. אבל הוא קלע רק 18 נקודות כשפרט אל השלישייה שציינתי רק קורבר קלע דו ספרתי כשהשאר גם קולעים מעט מאוד נקודות וגם עושים זאת באחוזים נמוכים מאוד (35%). אני לא חושב שבהינתן היכולת ההגנתית של מיאמי הסגל המשלים של מילווקי יכול לתת תפוקה טובה בהרבה, כך שבהסתמך על המשולש הנ"ל+שחקן משלים משתנה מדי ערב יאניס חייב לתת תפוקה גדולה יותר. למרות השמירה הטובה מאוד שמיאמי מפגינה לפריק יש את הכלים לקלוע גם נגד שומרים כמו באם ובאטלר, והגיע הזמן שלו לזרוח בפלייאוף. נוסף על כך מילווקי הפסידה להיט במאבק על הריבאונד 46:34, 12 ריבאונדים זה הבדל משמעותי, שבהינתן משחק צמוד כפי שככל הנראה נקבל הערב יכול להיות ההבדל בין ניצחון להפסד.

איך ההיט ינצחו?

אותה מתכונת כמו המשחק הקודם. תוציאו את יאניס מהמשוואה, וההיט איכותיים יותר מהבאקס לטעמי, מה גם שהתיאום בין השחקנים שלה (בעיקר בהגנה) קרוב למושלם. תכנית המשחק של ספולסטרה נגד יאניס עובדת, הרעיון לתת לכל מי שהוא לא הוא לנצח את ההיט הוא מה שנתן לו את הניצחון במשחק הקודם. וכשבאטלר מגיע כהרגלו במאני טיים בתוספת גוראן דראגיץ' שחגג על הגארדים של הבאקס במשחק הקודם, למילווקי יהיה קשה מאוד להתמודד מול ההיט, כפי שכבר ראינו.

איך זה ייגמר הערב? הערב הזה תלוי בעיניי באדם אחד בלבד, כי כשיאניס מחליט שהוא רוצה לנצח משחק כלשהו, מעטים השחקנים שיכולים למנוע ממנו לעשות זאת. באם ובאטלר יעשו עבודה יפה, וגם יתנו תפוקה התקפית מרשימה, אך אני מאמין שאדטוקומבו יהיה גדול על הקבוצה מסאות' ביץ'. מילווקי ב-7.

יוסטון רוקטס (3) – אוקלהומה סיטי ת'אנדר (3) 04:00

אתחיל ואומר שזה משחק שלדעתי אסור לפספס. ווסטברוק והארדן נגד האקסית, פול רוצה לנצח את מוריי, תככים, מריבות והכל התנקז למשחק אחד על סדרה ועונה שלמה. לאחר שבמשחק הקודם זכינו לראות איבוד כדור אופייני של ווסטברוק מימיו הזוהרים בת'אנדר שחתם את המשחק וקבע שיהיה גיים 7 שתי הקבוצות מגיעות עם מטרה אחת – לא לצאת מדיסניוורלד.

איך הרוקטס ינצחו?

הכרעת המשחק כמה שיותר מוקדם, כמה שיותר מהר. המגמה בסדרה הזו ברורה מאוד עד כה – המשחק צמוד? ניצחון לת'אנדר, יש הכרעה ברורה לפני דקות הסיום? זה של יוסטון. כי גם כשווסטברוק הגיע והרחיב את הרוטציה, וגם כשהרוקטס קיבלו מנוחה בדמות שביתה כשהם הגיעו לרבע האחרון בגיים 6 הם עלו ליתרון שני פוזשנים, התעייפו, ואיבדו את המשחק. לעומת זאת במשחק מס' 5 ראינו את הרוקטס כותשים את הת'אנדר שנראו לגמרי חסרי אונים. כשיוסטון מעבירה הילוך כבר ראינו שלאוקלהומה קשה מאוד להדביק את הקצב, אבל כשהמתח עולה ויש צורך בריכוז ומשחק איטי יותר לת'אנדר יש יתרון. ככל שהרוקטס יבהילו את מובילי הכדור של אוק', יגרמו לאיבודים ויתרגמו אותם לנקודות קלות מהר יותר, אוקלהומה תאבד את המשחק מוקדם יותר.

איך הת'אנדר ינצחו?

ישחקו את האנטיתזה לכדורסל של דאנת'וני, משחק איטי ומחושב. כפי שכתבתי למעלה הרוקטס מתקשים מאוד ברגעי האמת. לאוקלהומה יש את כריס פול, אדאמס, גלינארי ושרודר, כולם בעלי נסיון לא מבוטל בליגה ומשמעת עצמית גבוהה מאוד, הם יכולים להאט את המשחק ולהקשות מאוד על הרוקטס. נוסף על כך לאוקלהומה יש הרכב שליוסטון קשה מאוד להתמודד עבורו הכולל את פול-שרודר-שג"א-דורט-גלינארי, דקות שלו בתחילת הרבע השלישי (כשיוסטון בדרך כלל מתחילה לפתוח פער) יכולים להאט את התקפת הרוקטס מחד ולהתעלות על הגנת יוסטון בצד השני של המגרש. בהתחשב בכך לאוקלהומה יש סיכוי גבוהה יותר להיכנס לרבע רביעי צמוד, וכשזה קורה התוצאות מדברות בעד עצמן.

איך זה ייגמר הערב? קשה מאוד לומר. שתי הקבוצות יתנו הכל על מנת לנצח, צפו להמון אמוציות הערב. בסדרה עד כה "הביתית" ניצחה בכל משחק ומשחק, אך לגיים 7 חוקים משלו, לכן אהמר על אוקלהומה. הת'אנדר ב-5.

Subscribe
Notify of
752 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
שחר אלוני
02/09/2020 16:51:38

מאד קשה להעריך, אבל אלך הפוך ממך, מיאמי ויוסטון

popo
popo
02/09/2020 17:17:26

גיים 7 הוא תמיד צמוד, בצמודים אוק' יותר טובים=אוק' מנצחת, אין את זה ביותר פשוט.
מה שאומר
1.משחקו האחרון של דא'נתוני ביוסטון.
2.אולי משחקו האחרון של דריל מורי כgm של יוסטון.
3.אולי משחקו האחרון של הארדן ביוסטון, כן זה נשמע דמיוני, אבל אחרי כל כך הרבה שנים עם רק גמר מערב אחד יוסטון אולי רוצה לפתוח עידן חדש עם טרייד מטורף שיזעזע את הליגה ויכלול כמה קבוצות כי אני לא רואה קבוצה שכרגע יש לה מה לתת תמורת הארדן, רק מזכיר שטרייד על ווסטברוק היה נשמע דמיוני לפני שנה וקצת…בקיצור יכול להיות שערב היסטורי לפנינו מבחינת יוסטון ואולי כל הליגה, רק תדמיינו שיאניס נכשל השנה, דורש טרייד או שיגיע כוכב רציני והארדן ויאניס מתאחדים…

popo
popo
02/09/2020 17:17:52
Reply to  popo

תודה כמובן תומר!

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  popo

הארדן ויאניס לא יתאחדו בחיים…..:)

popo
popo
02/09/2020 20:51:41

עזוב.
בליגה הכל יכול לקרות, אין ביניהם באמת שנאה,שניהם יחסית גודבויס, אני אישית לא חושב שזה יעבוד טוב, אבל גם לא רואה שילוב אחר בליגה שיכול לעבוד טוב איתו, הוא קצת כמו ראס בשנים ההם, הוא כל כל טוב אינבידואלית שלשלב אותו מוריד את הערך שלו, מצד שני לבד זה עובד,בעיה.
אולי הוא ומיצ'ל יכול להיות, או האיחוד הסופי עם לברון שהארדן מגיע במקום אנתוני דיוויס אחד לאחד, זו יכולה להיות אליפות, אבל קבוצה שנואה במיוחד.

popo
popo
02/09/2020 20:52:47
Reply to  popo

לבד זה לא עובד כמובן…

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  popo

אמ…

https://youtu.be/uN-DlA1epSE

והתגובה
https://youtu.be/gThoOuKlUhM

אין מצב הם ישחקו יחד אבל אשמח לגמר יוסטון באקס קניתי

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
Reply to  popo

יופי של תגובה, לא חשבתי על זה, אבל זה בהחלט יכול להיות סופו של עידן ביוסטון.
.
אצטער מאד אם הארדן יעזוב. עם כל הביקורת – האיש הוא סוג של אופוזיציה לוחמת נגד השווקים האטרקטיביים, ומהאחראיים למהפכת כדורסל אמיתית. אין כמעט אנשים כאלה.

דה שוט
דה שוט
02/09/2020 18:33:14

+ 1000

עגל
עגל
02/09/2020 19:38:53

לגמרי.
אולי הוא לא כוכב הופס אבל הוא יודע לתת עבודה

popo
popo
02/09/2020 20:23:28

כן
אפשר להתחיל לדבר על זה שבניגוד לעשור הקודם שדווקא התאפיין בקהילות קטנות ועניות יחסית שהצליחו להקים קבוצות כדורסל גדולות כמו קליבלנד, אוק', ג"ס, נ"א ועוד, והיתה בזה איזשהיא בשורה סוציאלית יחסית, דווקא העשור הזה נראה שמתכנס לתאגידים הגדולים המוכרים בערים הגדולות ועשירות, לייקרס חזרה להיות מוקד מרכזי, בוסטון, פילדלפיה, הייתי מכניס גם את יוסטון והארדן מבחינה כדורסלנית לעניין הזה.

Zivke
Zivke
02/09/2020 19:27:57
Reply to  popo
יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  Zivke

מנגר פילי: איפה חותמים? תביאו דף מהר מהר

Zivke
Zivke
02/09/2020 19:42:50

🙂
נראה לי גם הארדן חותם על לנוח קצת במזרח…

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
03/09/2020 9:49:10
Reply to  popo

אין דבר כזה פשוט וברור! כל משחק הוא משחק בפני עצמו ולא בהכרח מתנהל לפי משחקים קודמים!

bobby
bobby
02/09/2020 17:17:30

מסכים שככל שהמשחק נשמר צמוד יותר, כך הסבירות שיוסטון יפסידו את זה (וזהות היריבה באמת לא משנה כל כך) עולה פלאים.
דווקא לדעתי הדבר הטוב ביותר שיכול לקרות עבור יוסטון הוא ששוב ייגררו למשחק צמוד, ובכל זאת יצליחו לנצח. אחרי 3 הפסדים שבקלות יכלו להיגמר בניצחון, יש גבול לטעויות במאני טיים שניתן לבצע. מה גם שזה יעזור להם לבנות ביטחון להמשך הפלייאוף. ניצחון ב-30 הפרש? מה טוב, אבל אז בוודאות יפסידו את המשחק הצמוד הבא שיהיה להם.
בנוסף, מי שעבורו זה מבחן גורלי הוא בהחלט ווסטברוק – יש לו גורילה ענקית על הכתפיים שנקראת ״מעבר סיבוב פלייאוף מאז שאני בלי דוראנט״. הארדן אשכרה סלל עבורו 3-2 מבטיח. אז אוקיי, ווסטברוק פישל במאני בגיים 6. אם הוא על אמת, הלילה הוא מפצה על זה. הפסד, והוא לא יותר מטימאק – שחקן נהדר לעונה הסדירה, אבל לא למעבר של סיבוב פלייאןף.

thejanitor
thejanitor
02/09/2020 17:34:03
Reply to  bobby

ווסטברוק לא יתקרב לטימאק של העונה הסדירה גם אם ירצה ממש. טימאק שחקן ההתקפה אחד הטובים בהסיטוריה, פשוט אומנותית התקפית.

bobby
bobby
02/09/2020 18:23:30
Reply to  thejanitor

ברמת הכדורסל הטהורה אני מסכים שטימאק היה שחקן התקפה אדיר – יכולות שמזכירות מעין שילוב של קובי ודוראנט – היה לו את הג׳אמפ, האתלטיות, וגם את הגובה. הבעיה לצערי היא שבפלייאוף הוא לא הצליח לתרגם את היכולות להצלחה קבוצתית..
ווסטברוק הוא לא טימאק, אבל אי אפשר להתעלם מכך שב-3 עונות עם אוקלהומה הוא הגיע לפלייאוף, פגש יריבות לא קלות אבל גם לא מהטופ של המערב, והפסיד בכל אותן סדרות. הפסד הלילה, והמנחוס שלו באמת יהיה לא הגיוני.

אבי יחיאל
אבי יחיאל
02/09/2020 17:19:48

מתפלל עבור יוסטון

thejanitor
thejanitor
02/09/2020 17:29:21

אני קרוע, מצד אחד שמתי בבראקט שלי יוסטון, ופגעתי בכל שאר הסדרות בינתיים (עם 2 בול, טורונטו ב-4 וקליפרס ב-6), מצד שני אני בעד אוקייסי. מכיוון ששמתי על טורונטו נגד בוסטון ונראה שאפול שם, אז אני מוכן ליפול גם כאן, אבל זה בעיה, כי טורונטו עוד יכולים לחזור ולהשאיר את הבראקט שלי בתמונה, אבל הבעיה לא תיעצר שם, שמתי טורונטו ב-6 גם בגמר המזרח נגד מילווקי.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  thejanitor

אני שמתי אוק ב7 בבראקט וממש מקווה לטעות, הבראקט פחות מעניין, תן לי את קרב השיקוצים הגדול. אם יוסטון עוברים לדעתי הם לוקחים את השיקצה ל-7 ריקודים.
אבל בהתחשב ברקורד של המשלשל והמחרבן הסידרתי ראס ואריק "נגר העל במשחקים מכריעים כבר כמה שנים " גורדון כריס פול עם 68 נק ו-50 הפרש קל והצלפה בזקן של הארדן.
ראס יצליח להדיח את הארדן בסיבוב ה-1 אחרי שכשל בזה כמה פעמים.

NFS
NFS
02/09/2020 18:15:23

אני גם שמתי אוקייסי ב-7
וגם לי לא אכפת לטעות

NFS
NFS
02/09/2020 22:47:16
Reply to  NFS

אה.. הלכתי לבדוק. שמתי אותם ב-6
ואיך שמתי את הבאקס על ההיט ב-6?? זוועה.

NFS
NFS
02/09/2020 18:19:46

אז אתה אומר שליוסטון יש למשחק 7 את ראסל "המשלשל" ווסטברוק ואת אריק "המחרבן" גורדון.
אוהו. לא פשוט.
יצטרכו להסתמך על ג'יימס "המתחבא" הארדן, ועוד מול כריס "ביצי פלדה המסטרינג חמאה" פול.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  NFS

הארדן לא מתחבא ראס לקח לו את הכדורים. ולפול אין שום ביצי פלדה גם תרנגול עיוור מוצא גרגיר נכון קלע 2 סלים גדולים על קובינגטון והטמבל גם נתן לו 2 זריקות מתנה מהקו לניצחון על כלום אבל קורה.

thejanitor
thejanitor
02/09/2020 18:27:11

בגלל שבאמת לא אכפת לי וגם אני אשמח לראות סדרה של לברון נגד הארדן את ווסטברוק אני לא אנטרל אותך היום, בגיים 6 עבד לי

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  thejanitor

😎 אין כמו קרב השיקוצים חצי עונה חיכיתי לזה מקווה שהם איכשהו ינצחו.

שחר אלוני
02/09/2020 17:29:43

ואם מדברים על טריידים, אז יוטה סיימה את העונה, ושם ש הרבה מקום לאופטימיות וצריך טריידים סביב מיצ'ל.
מאמין שהשלד יהיה מיצ'ל גובר ובוגדנוביץ, כל השאר (לפחות) על המדף.
התבנית הכי טוב לבנות סביב מיצ'ל זה כמו סביב ג'ורדן

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

חחחחחחחחחחחחח
הרגת אותי, רוצה כוכב על רויס אוניל? 🙂

מנחם לס
02/09/2020 18:04:03

כל ערב יותר מרתק ממשנהו. אני לא יודע בדיוק מדוע בבועה כל משחק מרגיש יותר "הכרחי" מאשר בפלייאוף רגיל. במיוחד שבחרתי ב-OKC להיות אלופת המערב…

תודה תומר. פריוויו מצויין

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

אחלה פריוויו לאחלה לילה, תודה רבה תומר.
.
מילווקי ישוו הלילה, יש גבול לכל תעלול.
.
אשמח לניצחון של אוקלהומה בדרך לאליפות היסטורית, אבל גם אצטער אם חזונו של פופו בתגובה 2 יתגשם. דילמה.

onetwo3
02/09/2020 18:43:06

יוסטון ב25
הארדן 44

onetwo3
02/09/2020 18:43:06

יוסטון ב25
הארדן 44

דה שוט
דה שוט
02/09/2020 18:47:53

ווי ווי אני כבר בדופק 130 וזה עולה.
והרי התחזית:
1. ווסטברוק "המשלשל הסדרתי" בערב סביר.
2. אריק "נגר העל במשחקים מכריעים כבר כמה שנים" גורדון בערב מצויין עם חדירות וגם שלשות.
3. הארדן "המתחבא" בעוד ערב סולידי של 40 פלוס
4. יוסטון שוברים את כל המנחוסים ועוברים הלאה – צמוד או לא.
.
פול דיבר לפני הזמן, יוסטון ייתנו את הריצה הקבועה שלהם, יעלו לדו ספרתי והפעם לא ישמיטו. יש גבול כמה אפשר לפשל. אל תהיו דטרמיניסטים. זה הולך פעם לכאן ופעם לכאן. לא חסרות דוגמאות.
.
תשובה לאבי יחיאל ועגל מאתמול לגבי ההיעלמויות של הארדן.
לדעתי הוא הטוב בליגה, אולי שני רק לקאוואי. הבעייה שלו – וזה מה שיפה אצלו – שהוא זאב בודד. קצת מתקשר למה שמיקי כתב כאן למעלה, מסתבר בכלל שהוא-הוא האופוזיציה. תמיד חשבתי שזה ראסל.
חסר לו מישהו שידבר איתו, שיגיד לו מילה או משפט קצר באותם רגעים קריטיים של היעלמות.
אם רק היו נותנים לי… אני מוכן לבוא ליוסטון ולדבר איתו בקלאץ' תמורת 12 דולר לשעה, כרטיס חופשי חודשי וארוחה חמה.
– משחק 5 לפני שנה, דוראנט נפצע, יש הזדמנות אמיתית להדיח את ג"ס, מה עושה הארדן? זורק פעמיים לסל במשך 6 דקות (בערך, הכל מהזיכרון). איך?!!! בשביל מה יש על הספסל עשרה עוזרי מאמן? רק לגשת ולהגיד לו: "דוראנט פצוע, עכשיו זאת ההזדמנות, למי אתה מחכה?"
כנ"ל שלשום. ראס מאבד, ואז עושה איירבול ואיכשהו הכדור האחרון במינוס 2 בידיים של יוסטון. רק לבוא אליו ולהגיד לו: "זאת זריקה על הסדרה, לך קח את הכדור, למי אתה מחכה?"
.
12 דולר לשעה, חופשי חודשי וארוחה חמה, זה כל מה שנדרש…

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  דה שוט

חח צודק

etayle
etayle
02/09/2020 18:52:59
Reply to  דה שוט

קשה לו בלי החשפניות

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  etayle

קשה מאד אין גוד טיים אחרי משחקים להשכיח את השטויות של ראס עם כמה בוטיס

דה שוט
דה שוט
02/09/2020 19:01:52
Reply to  דה שוט

ותודה על הפריוויו תומר – רק בגללך/בזכותך יש משחק 7, אצל כל איש צוות אחר זה כבר היה גמור.
איתי – צודק
שמעון – גורדון נותן בראש היום

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  דה שוט

גורדון הולך לנגר קרשים

Small ball
Small ball
02/09/2020 19:24:04
Reply to  דה שוט

תגובה כל כך מדוייקת

Zivke
Zivke
02/09/2020 19:34:36
Reply to  דה שוט

חרדת ניצחון, זה מה שיש להארדן. יותר מהחשש להפסיד, הוא מפחד מהרגע הג'ורדני הזה אחרי הניצחון, כשהוא ירטיב בבכי את כל הזקן ויראה לכל העולם שהוא בכלל לא כזה קשוח…

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  Zivke

😎

דה שוט
דה שוט
02/09/2020 20:18:42
Reply to  Zivke

נייס

עגל
עגל
02/09/2020 19:47:58
Reply to  דה שוט

אני נותן להם אותן עצות ב 10 דולר
🙂
אבל אתה צודק, צודק

אבי יחיאל
אבי יחיאל
02/09/2020 20:08:43
Reply to  דה שוט

אחי אני לא מחייך כבר יומיים ודופק 200.. נשבע שאשתי רוצה לזרוק אותי מהבית… אם מנצחים רוקד בבית אם מפסידים נכנס למיטה בבכי…..הקבוצה הזו משפיעה עליי… ולצערי למוד אכזבות … אני חולה על הארדן אבל עובדתית הוא חייב לקחת את הכדור זה טבעי… אני מוכן לשלם 100 דולר בשביל להגיד לו את זה לא לקבל , לשלם!!!!!… חייבים לעבור את כריס פול שמת לדפוק אותנו.. האמת חבל שלא נשאר אחלה שחקן

דה שוט
דה שוט
02/09/2020 20:21:01

הלילה אתה מנצח חבריקו, זה בכוכבים. אני רק טרמפיסט עם ראסל, תאכלס גם אוק׳ סיטי טוב לי. יש לך את עגל ובובי, שלושה זה מספיק.

אבי יחיאל
אבי יחיאל
02/09/2020 20:33:04
Reply to  דה שוט

אמן אחי אמן… כבר כולם צוחקים עליי…מה לא מגיע לנו קצת נחת??? רק אכזבות כבר 25 שנה… מהסדרות של בארקלי המלך מול יוטה השנים הקשות של טימאק וקטינו מובלי דרך יאו מינג ועד הסדרה שהיינו מתיחת האמסטרינג מאליפות… מה אני מבקש קצת לחייך היום… אמןןןןןן

דה שוט
דה שוט
02/09/2020 20:51:41

כל מועדון והדמעות שלו.
על אוק' שלי אני לא מדבר (זה עדיין כואב)
מה עם אורלנדו של שאק והארדווי? (דש מניקי אנדרסון)
פיניקס של בארקלי וקיי-ג'יי? (וההגנה על ג'ורדן של דאן-יקיר-שמעון-מארלי)
הניקס של יואינג ולייאפ-סמית' (דש מג'ון 18-2 במשחק 7 סטארקס)
פילי של אייברסון, סקרמנטו של וובר, אינדיאנה של מילר-את-בירד… וסליחה מכל מי ששכחתי

אבי יחיאל
אבי יחיאל
02/09/2020 21:52:58
Reply to  דה שוט

אחי אני רואה כדורסל בגלל סר צארלס אל תזכיר לי את הסכין בלב של פקסון זה דוקר אותי כל פעם מחדש.

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
03/09/2020 1:40:10
Reply to  דה שוט

כן כן שמענו עליך.
אני מכריז עליך רשמית כאלוף המנחוסים….

Ljos: The Gospel According to Biff, Christ's Childhood Pal
Reply to  דה שוט

ברור. ברור.
הארדן פחדן. היו רק צריכים להגיד לו לקחת את הכדור האחרון והוא היה לוקח והכל היה בסדר. ברור.
זה לא שהיה לו איבוד דומה להחריד במצב דומה במשחק הרביעי.
זה לא ששחקן של אוקלהומה נצמד לו לתחת (וברוך אשם, יש למה להיצמד) ואי אפשר היה למסור לו.
זה לא שאם המסירה של ווסטברוק הייתה מגיעה ליעדה, לפי תנועות השחקנים של אוקלהומה אפשר היה לראות שהארדן היה נשאר לבד יותר מהארדן במועדון חשפנות מוכה קורונה.
נטו פחדנות.
רק כי אחרי שמונה שנים במועדון עדיין אין אדם אחד שיודע איך להעביר לו מידע בסיסי של כדורסל כמו ללכת לקחת כדור.
סליחה, אני יודע. אני אלך להתווכח איתו – http://randomtextgenerator.com/ יותר יעיל.

thejanitor
thejanitor
02/09/2020 22:04:13

אני חושב ששמעון דווקא אשם בהפסד הקודם עם הניחוס שלו, אבל למה ברוך אשם לא הבנתי 😉

וניל טרופי
וניל טרופי
02/09/2020 19:01:27

נסיון ניחוס מספר אחד:
מילווקי ב 15
יוסטון ב 7

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
03/09/2020 1:41:29

בהצלחה
אבל הניחוס של דה שוט מסוכן יותר והכי גרוע שי.

etayle
etayle
02/09/2020 19:13:49

היום זה המבחן של הדורס מספר אחד. כל העונה הוא דרס את הליגה, לקח שחקן ההגנה, ולדעתי יהיה גם הMVP. אבל אם הוא לא מצליח לדרוס מול מיאמי, זה מעלה תהיות.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  etayle

הלוואי יפסיד מעניין איך יהיה שם מפלס הלחץ. בתחושת בטן שלי הם יפסידו אבל מהמר שינצחו עם 40 של אכילס

MBK
MBK
02/09/2020 19:29:16

נראה לי שכריס פול ישאיר את הנשמה שלו על המגרש היום
יש לו חשבון פתוח מול יוסטון
ווסטבורק אלוף העולם בהרס וחורבן במאני טיים. אני לא זוכר כוכב כל כך גדול עם החלטת בחירות כל כך מזעזעת במאני טיים. לאלו שירדו חזק על דורנט כשעזב, תבינו כמה קשה זה היה לשחק לצד ווסטברוק.
חבל שווסטברוק לא זכה למאמן כמו פופביץ או פיל ג’קסון שהיה מאזן לו את הברגים

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  MBK

דוראנט סתם קאפקייק שרצה לקנות טבעות. לא קשור בכלל לראס. גם עם קרי לבד הוא לא היה לוקח בלי קליי.

MBK
MBK
02/09/2020 19:54:40

שמעון, תפסיק עם הבדיחמין לשבת

דה שוט
דה שוט
02/09/2020 20:37:41

בגלל זה הוא הבריז לאוק' בלי תמורה ולא עשה סיין-אנד-טרייד

דה שוט
דה שוט
02/09/2020 20:39:59

אבל אני מסכים עם כל המקטרגים – MBK במקרה הזה – כולם ברחו מראס – עם השנים הוא הוכיח שאי אפשר לשחק איתו. הכי מצחיק יהיה אם הארדן יברח וישאיר אותו ביוסטון… בכל מקרה זה לא יקרה הערב. סמוך-על-גורדון חחח… תהיה בטוח

popo
popo
02/09/2020 21:12:43
Reply to  דה שוט

ממש לא.
ג'ורג' רשם לידו את העונה הכי טובה בקריירה.
כנ"ל שרודר, דוראנט היה אדיר לידו וגם בזכותו ,אין פה סיפור על פייה קסומה ונבל חסר אחריות, יש פה סיפור של מועדון שלם שנבנה מהתחלה על בחירות דראפט מגן העדן של הדראפט, ובחירת מאמנים ממעמקי הגהינום של המאמנים, שיצרהכמעט מאיליה תרבות הירו בול שכמו הירו בול אמיתי יצר כמה רגעי קסם בלתי נשכחים שלקחו אותנו שבי וגם ובעיקר כשלונות מופרעים , הנבל שמשמש כתמונת פוסטר של התרבות הזו הוא הפרצוף הזועם של ווסטברוק, אבל ווסטברוק הוא שחקן סופר מוכשר סופר חכם עם קבלת החלטות מעולה, רק בלי קליעה , שחקן עבר אדיר.
זהו.
אמרתי את זה
אני חי?!
וואלה כן…
🙄🥺😆

דה שוט
דה שוט
02/09/2020 21:17:18
Reply to  popo

מקבל! אולי למעט קבלת ההחלטות. חשוב לזכור את עונת 2012/3 שבה אוק' סיטי ללא הארדן סיימה ראשונה במערב והייתה בדרך למפגש חוזר עם ההיט של לברון. הברך של בברלי שינתה את משק כנפי ההיסטוריה של המועדון.

thejanitor
thejanitor
02/09/2020 22:07:20
Reply to  popo

קבלת החלטות טובה רק בלי קליעה, אבל עדיין זורם 20 פעם במשחק בערך, משהו פה לא מסתדר לי

popo
popo
02/09/2020 21:14:23
Reply to  MBK

קובי.

MBK
MBK
02/09/2020 22:02:52
Reply to  popo

אתה רציני?
קובי חירב משחקים?

MBK
MBK
02/09/2020 19:30:33

הפלייאוף כאן, זאת בדרך כלל התקופה שבודנהולצר עובר מתחתונים לחיתולים
ספולסטרה (לשעבר חלטורה) הוא אחד המאמנים הכי טובים בליגה, למד מהטוב ביותר

Zivke
Zivke
02/09/2020 19:40:32

יוסטון-OKC חד-משמעית הסדרה שבינתיים הכי סובלת מהבועה. לא מתלונן כי יש מתח ומשחק 7, אבל רק לדמיין את המשחקים האלה באולמות הביתיים…

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  Zivke

ראס היה עוד יותר מחרבן מול הקהל הביתי באוק

klyaid
02/09/2020 19:57:56

רבותיי איך כל הכדורים האחרונים
כל הכדורים לא הולכים לאיש עם הזקן
ענק עם יכולת לפנתיאון
איך כל צוות האימון,כל הספסל כולל השופטים לא צורח על ראס תן להארדן את הכדור
וזוזזזזז הצידה

סכין בגב האומה
סכין בגב האומה
02/09/2020 20:18:42

תודה על הפריוויו. רק הערה – כשאוק' ניסתה לשחק לאט ב-2 המשחקים הראשונים זה לא עבד לה, להיפך. רק כשהיא התחילה לתקוף מהר היא נכנסה לסדרה (לפחות ע"פ מראה עיניים), ככה שהיום אסור לה ללכת על הטקטיקה הזו.

לדעתי מילווקי יקחו היום כי מיאמי לא מספיק יציבה (אם כי בטוטל אני מהמר שמיאמי יקחו). יוסטון – אוק' זו הטלת מטבע

גיא הירוק
02/09/2020 20:52:39

גם בבראקט שלי הת'אנדר מנצחים ב-7.
.
המשמעות היא כמובן שאין מצב שיוסטון מפסידים הלילה… (גם אני, גם שמעון, ואין לי ספק שגם טמיר, בחרנו בת'אנדר. מסכנים)
.
אותי מעניין יהיה לראות מה ג'ימי עושה הלילה.
אני מזכיר –
עד היום, בכל עונותיו בליגה, הוא לא הצליח ליצור רצף של 2 משחקים רצופים בפליאוף עם יותר מ-25 נק' במשחק.
.
תודה, תומר.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

יקלע מעל 25 אבל יפסיד

רפיקי
02/09/2020 20:59:01

מיאמי עולה לשתיים אפס.
יוסטון מרוויחה את הזכות להתנגב על ידי הלייקרס

FAN
FAN
02/09/2020 21:07:07

משחק 7 לפעמים כ"כ שונה משאר הסדרה שקשה לצפות מה יקרה
גם אתמול כשמיצ'ל נעלם בחצי הראשון ומארי בחצי השני…
הכל תלוי באחוזים של יוסטון מהשלוש. בדר"כ משחקי 7 לא מתבטאים באחוזים גבוהים….ככה שהשלשות של טאקר/גורדון/ריברס/האוס יכריעו את המשחק לדעתי..
.
כריס פול הראה יכולות פשוט הזויות בקלאץ'. מכונה. מדהים מה שהוא ואוקלהומה עשו השנה, לא משנה התוצאה שיחקו אותה בגדול.
.

FAN
FAN
02/09/2020 21:07:33

למי לדעתכם יש יותר סיכוי מול הלייקרס?

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  FAN

אתה שואל ברצינות?

etayle
etayle
02/09/2020 22:06:39
Reply to  FAN

לקליפרס

אהרון שדה
02/09/2020 23:11:14

כחובב נ.ב.א.אני במצב מוזר.
אם יש קבוצה מהמערב שאני רוצה שתיקח את האליפות זו יוסטון כך תהיה "גאולה" ל 2 מגדולי הדור …מצד שני אם זה ממילא לא יקרה אני אז העונג בבעיטה שיבעט פול בהארדן יהיה גדול מאד.

אור
אור
03/09/2020 0:07:59

יוסטון ב-8 ומעלה

צ'יקו
03/09/2020 1:35:24

תודה תומר, מסכים עם מי שכתב שהסגנון שניצח לרעמים זה המהירות ולכן שרודר הוא קריטי.
.
מיאמי תנצח שוב

צ'יקו
03/09/2020 1:40:30

יאללה עוד חמש דקות!

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
03/09/2020 1:43:42

אני באתי ארצה….

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
03/09/2020 1:55:52

פתיחה טובה שלמיאמי.
מילווקי חוזרים דרך השלשות. בינתיים יאניס נבלם אבל לופז מספק את הסחורה ומילמוקי ביתרון.

איצקו
איצקו
03/09/2020 2:05:15

מרגיש כאילו מילווקי אפילו לא מאמינים שהם יכולים לנצח
ריח של בלאואאוט באוויר הלוואי ואתבדה ויהיה משחק שבסוף מיאמי יקחו

צ'יקו
03/09/2020 2:05:16

איזו הגנה מצויינת של מיאמי

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
03/09/2020 2:06:02

מיאמי משחקים מצוין, מילווקי הרבה פחות כרגע.

IDO
IDO
03/09/2020 2:06:23

המשחק בשלבי המשחק המקדים. הירוקים מנסים ליצור הפרדה. לא עובד .
עד הרבע השלישי לא צפויים ארועים מיוחדים . ולכל אתגר קטן.
להלן דבר הנשיא לאומה.
אנא תרגמו לעברית מדוברת

People are tired of watching the highly political
@NBA
. Basketball ratings are WAY down, and they won’t be coming back. I hope football and baseball are watching and learning because the same thing will be happening to them. Stand tall for our Country and our Flag!!!

shadow
shadow
03/09/2020 2:47:49
Reply to  IDO

צודק (וזה לא קורה לא הרבה) וזה רק יחמיר.

shadow
shadow
03/09/2020 2:47:59
Reply to  shadow

לו*

סכין בגב האומה
סכין בגב האומה
03/09/2020 2:53:20
Reply to  IDO

כבר עברו שבועיים?

המשגיח
03/09/2020 2:14:21

מתפתח משחק מאוד מעניין.
מיאמי פשוט נהדרת עד עכשיו

צ'יקו
03/09/2020 2:17:35

המחליפים של שתי הקבוצות קריטים לסדרה וכרגע זה נראה שרק של מיאמי הגיעו

pirs
pirs
03/09/2020 2:19:44

מילווקי עם אסיסט אחד מיאמי שמונה

pirs
pirs
03/09/2020 2:20:21

טעות שש

צ'יקו
03/09/2020 2:24:37

כמה שהירו נראה כמו שילוב של באטלר, דראגיץ וקורבר

צ'יקו
03/09/2020 2:29:10

יש נטייה של השופטים לטובת מילווקי

צ'יקו
03/09/2020 2:37:17
Reply to  צ'יקו

הם מחלסים את המגנים של ההיט

סוסמעץ
סוסמעץ
03/09/2020 2:37:25
Reply to  צ'יקו

נטייה?
הכל הפוך בשיפוט המחורבן של הליגה הזו

סוסמעץ
סוסמעץ
03/09/2020 2:52:36

פשוט בדיחה.
עושים פווו על שחקן שעולה לליאפ ופאול

סכין בגב האומה
סכין בגב האומה
03/09/2020 2:54:46
Reply to  סוסמעץ

הפאול לא היה חמור אבל היה פאול ברור

Zvika Bar-Lev
03/09/2020 2:54:14

אני חושב שגמר המזרח בין בוסטון למיאמי – תהיה סדרה נפלאה!

צ'יקו
03/09/2020 3:07:18
Reply to  Zvika Bar-Lev

כל סדרה במזרח תהיה נפלאה

shadow
shadow
03/09/2020 3:09:18

דראגיץ' כוכב עליון

Smiley
03/09/2020 3:12:16

מיאמי פשוט קבוצת הגנה מצויינת

Zvika Bar-Lev
03/09/2020 3:12:37

איזה כיף לראות את מיאמי

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
03/09/2020 3:12:43

אני ממש מאוכזב מיאניס,ובאד,מילווקי נראים אבודים

שחר אלוני
03/09/2020 3:15:01

יש לינק טוב למשחק?

Zvika Bar-Lev
03/09/2020 3:19:54

יש למישהו קישור? בדיוק נראה כאילו הקישור שיש לי נפל לגמרי

Zvika Bar-Lev
03/09/2020 3:29:33
Reply to  Smiley

תודה סמיילי – הצלת את המצב!

שחר אלוני
03/09/2020 3:21:13

כן, הקישורים תקועים
מישהו צופה בקישור יצירתי?

צ'יקו
03/09/2020 3:21:14

וואו איזה רבע ארוך אבל מלחמתי במיוחד

צ'יקו
03/09/2020 3:23:39

מילווקי יותר טובה בלי יאניס

מנחם לס
03/09/2020 3:24:03

אני כמובן במשחק כל הזמן אבל עובד על פוסט למחר, וגם לא מרגיש הכי טוב

סוסמעץ
סוסמעץ
03/09/2020 3:24:43
Reply to  מנחם לס

רפואה שלמה דוק

המשגיח
03/09/2020 3:30:57
Reply to  מנחם לס

תרגיש טוב דוק

סוסמעץ
סוסמעץ
03/09/2020 3:24:11

גם אצלי נפל האתר
==
אפשר לחזור לישון

המשגיח
03/09/2020 3:30:47

כל הכבוד למילווקי. חזרה בענק בלי יאניס

popo
popo
03/09/2020 3:33:05

בוקר טוב חברה
קם להתארח אצל אוהדי המזרח…
איזה משחק!

שחר אלוני
03/09/2020 3:35:25

אני לא מצליח להפעיל את http://nbastream.tv/miami-heat-live-stream/
הוא מתקין אקסטנשן בכרום ועדיין לא פועל, יש אופציה אחרת?

popo
popo
03/09/2020 3:37:10

קורבר
תתחדש על הזאזא

pirs
pirs
03/09/2020 3:37:25

אם אין ברירה תמיד יש את זהhttp://myp2pp.eu/basketball/bz2b9679-milwaukee-bucks-miami-heat?l=85362640

מנחם לס
03/09/2020 3:42:59

הגריק פריק יודע רק להיכנס, אבל הכניסות שלו משודרות, ללא כל SKILL וחצי מהפאולים הם לא פאולים כלל

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  מנחם לס

😂😂😂
סגן הרמטכל

צ'יקו
03/09/2020 3:44:27

הוציאו מהסדרה את אחד המעצורים של יאניס, עוד 2 עד לחיסול מוחלט של ההגנה על יאניס. גם השופטים עוזרים בעבירות אוויר על יאניס, וכמובן שלא שורקים לו צעדים מכיוון שזה נגמר בדאנק מרהיב

NFS
NFS
03/09/2020 3:52:17
Reply to  צ'יקו

הגזמת קצת..
דווקא יותר שורקים לטובת מיאמי, ובכלל נראה שהשופטים בסדר גמור (רואה מתחילת מחצית שניה)

popo
popo
03/09/2020 3:48:56

טוב
מבחינה ראשונית עם הכוס קפה מלווה בעוגת חלב מפנקת,
מיאמי יכסחו את הסיסטם של הבאקס וייפתחו את שערי הגהינום של ההגנה של מיאמי על הבאקס וויט הייר וייט נאו!

popo
popo
03/09/2020 3:58:07
Reply to  popo

וו
הירו בול!!

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
03/09/2020 3:55:26
סוסמעץ
סוסמעץ
03/09/2020 3:56:23

הטיטול לא עובד

סוסמעץ
סוסמעץ
03/09/2020 3:58:23

היידד!!
תודה רבה ליצרן

צ'יקו
03/09/2020 3:56:54

איזה ביצים יש להירו

popo
popo
03/09/2020 3:58:39
Reply to  צ'יקו

ווואו

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

בוקר טוב לכולם מה מפלס הלחץ בבאקס? 😎
האיש שלי קראודר אני רואה 3 מ10מה3 חח הוא עוד יעניש 🤗

onetwo3
03/09/2020 3:59:42

מיאמי פשוט קבוצה מצוינת – מאוזנת, עמוקה, מגובשת.
לא יהיו חיים קלים לאף קבוצה בליגה שתפגוש אותה

popo
popo
03/09/2020 3:59:58

ווואו מיאמי!

צ'יקו
03/09/2020 4:02:08

וואו איזה מרפק, מטה ורלד פיס היה מתגאה בזה

NFS
NFS
03/09/2020 4:02:28

מידלטון עבר יישור שיניים בחינם

צ'יקו
03/09/2020 4:03:12

3 פלייגרנט במשחק, מתי יבואו המכות??

סוסמעץ
סוסמעץ
03/09/2020 4:03:13

חרא של שופטים מנייר קרפ

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

4 ריב רצוף של ההיט חח

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אוליניקקקקק

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

איזה הגנה של קראודר על מידלטון הוא מאמלל אותו חח

צ'יקו
03/09/2020 4:05:55

אם כל הכבוד לדראגיץ, יאניס וכל הכוכבים קראודר אצלי שחקן המשחק ואפילו הסדרה – הוא שומר על השחקנים הכי קשים ועושה עבודה מצויינת בזה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  צ'יקו

מיי מיין מן

המשגיח
03/09/2020 4:09:41
Reply to  צ'יקו

שחקן עם קריירה ממש מעניינת.
אחרי התקןפה הלא טובה בקליבלנד כבר לא הייתי בטוח לגביו, וחששתי שהמעבר ממפיס שם היה נהדר למיאמי יפגע בו.
שמחתי לראות איך הוא השתלב בהיט. שחקן נהדר.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  המשגיח

התקופה בקאבס זה היה תחת המלך בעמדה שלו…😂😂

popo
popo
03/09/2020 4:06:14

משחק עצום הולך להיות ב5דקות הקרובות

trusttheprocess
trusttheprocess
03/09/2020 4:06:25

מילווקי נראית כמו קבוצה שלא מסוגלת להתמודד עם הלחץ של להיות פייבוריטית ומועמדת לאליפות

צ'יקו
03/09/2020 4:08:15

זה נראה שדווקא מיאמי היא המועמדת לאליפות ומילווקי מנסה להפריע לה

trusttheprocess
trusttheprocess
03/09/2020 4:09:59
Reply to  צ'יקו

הם לא עומדים בלחץ , עושים טעויות איומות מדברים פשוטים

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
03/09/2020 4:07:47

בלי הקדמות
Jah War של ה RUTS

The air was thick with a smell of oppression
The militants joined with angry position
Redemption type with a strain of repression
Young blood boiling hot with agression
.
Jah war fighting fighting
Jah war, too close frightening
.
The winds were blowing and stirring up reaction
A storm broke out a militant action
Hot heads came in uniform
Thunder and lightning in a violent form
.
Jah war fighting fighting
Jah war, too close frightening
.
The air was thick with a smell of oppression
The militants joined with angry position
Redemption type with a strain of repression
Young blood boiling hot with agression
.
Jah war fighting fighting
Jah war, too close frightening
.
Fighting fighting Jah war
Too close frightening jah War
Fighting fighting Jah war
Too close frightening jah War
.
Clarence Baker
No trouble maker
Said the truncheon came down
Knocked him to the ground
Said the blood on the streets that day
The blood and the madness
Said the blood on the streets that day
…Hey
.
Fighting fighting Jah war
Fighting fighting Jah war
Fighting fighting Jah war
Fighting fighting Jah war

צ'יקו
03/09/2020 4:09:22

לכבוד המשחק המצויין של ג'ה קראודר

onetwo3
03/09/2020 4:09:28

רזי אני מחר במקסיקו. המלצות?

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
03/09/2020 7:03:07
Reply to  onetwo3

לצערי, עדיין לא הייתי שם. לא יכול להמליץ על כלום. מצטער

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
03/09/2020 4:09:42

והסרטון מלפני יותר מ 40 שנה.
תראו כמה הם היו מחונכים עם החולצה בתוך המכנסיים….
https://www.youtube.com/watch?v=5u-2Lex1qos

popo
popo
03/09/2020 4:08:45

מיאמי עם טראפים בממקומות הנכונים
איזו הגנה!

לילי
לילי
03/09/2020 4:08:53

תגידו, גם אתם ראיתם קודם את כל מילווקי פנויה על השלוש אחד אחרי השני ופשוט מוסרים?
מה הסיפור שם?
.
אה ושלום לכולם 😊

NFS
NFS
03/09/2020 4:09:08

כל המחצית השניה באטלר זרק פעם אחת.
מיאמי נראית קבוצה מאוד חזקה

צ'יקו
03/09/2020 4:10:26
Reply to  NFS

זה מדהים שפשוט לא צריך אותו התקפית במשחק כזה…. קרדיט לעומק של מיאמי

לילי
לילי
03/09/2020 4:11:29
Reply to  צ'יקו

תשמע, הוא בשום שלב העונה לא היה העוגן ההתקפי מבחינת נקודות על הלוח – זה היה כל היופי.
אם צריך הוא יקלע, אבל המטרה שלו היא שאחרים יקלעו – זה די מרשים האמת.

מנחם לס
03/09/2020 4:09:13

אני מרגיש מין 'רחמנות' ממש על הגריק פריק.

מיאמי פשוט קבוצה טובה יותר בהתקפה, בהגנה, וכמעט בכל דבר אחר. לדעתי השיפוט נוטה לטובת הבאקס.

trusttheprocess
trusttheprocess
03/09/2020 4:11:38
Reply to  מנחם לס

בוודאי שהשיפוט לטובת הבאקס
יאניס כבר היה צריך.לצאת ב 6 עבירות
ואני לא מבין למה שחקן ההגנה של השנה לא שומר על ג'ימי באטלר

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

גימי מנגר הערב😎

trusttheprocess
trusttheprocess
03/09/2020 4:13:17

לברון,דוראנט,קוואי, אפילו בן סימונס היו הולכים למאמן ואומרים לו אני שומר על באטלר
מה בדיוק יאניס עושה?

לילי
לילי
03/09/2020 4:13:25

כי ג'ימי ביום קליעה רע + יאניס הוא לא שומר 1על1 כזה איכותי – בטלר יוכל לסחוט ממנו עבירות בקלות.
יאניס בעיקר יעיל כעוגן במרכז הרחבה, פחות בירות אחרי גארדים שמרכזים על קשת ה3.

לילי
לילי
03/09/2020 4:13:51
Reply to  לילי

פחות בלרוץ*

trusttheprocess
trusttheprocess
03/09/2020 4:15:24
Reply to  לילי

שחקן ההגנה של השנה הוא לא שומר איכותי?
באטלר גם עם קולע רע מוסר מצוין ומנהל את ההתקפה של מאמין.
צריך ללחוץ אותו

לילי
לילי
03/09/2020 4:18:12

הוא לא שומר איכותי ב1על1 על גארדים.
אם אתה מצטט בבקשה לדייק.
גם גובר לא להיט ב1על1 מול גארדים זריזים והוא היה פעמיים שחקן ההגנה.
.
נגיד את זה ככה – באטלר ישמח שיאניס ישמור עליו, זה יוציא את יאניס מהצבע ויותר יתרון עצום למיאמי בחדירות לסל.

לילי
לילי
03/09/2020 4:19:18

ד"א – רוב שחקני ההגנה בהיסטוריה היו מגיני טבעת וגרועים ב1על1 מול גארדים.
אתה מוזמן לבדוק אותי.

trusttheprocess
trusttheprocess
03/09/2020 4:20:17

אם בן סימונס יכול לשמור על באטלר אז גם יאניס יכול

לילי
לילי
03/09/2020 4:21:35

לא.
זה פשוט לא נכון.
סימונס יותר זריז מיאניס בפער.
זה כמו להגיד שאם סימונס יכול אז גם אמביד יכול.

trusttheprocess
trusttheprocess
03/09/2020 4:22:25

אני בודק אותך
מייקל קופר
גארי פייטון
דניס רודמן
טים דאנקן
בן וואלאס
קוואי
כולם מגינים מצוינים אחד על אחד
וזאת רק רשימה שעלתה לי בראש ב 20 שניות
אני יכול לתת לך עוד 20 שמות

לילי
לילי
03/09/2020 4:23:34

סימונס הוא אחד ממגני ה1על1 הכי טובים בליגה.
הוא וסמארט די ברמה משל עצמם בנושא – הוא משחק שחקנים בהגנה.
יאניס הוא לא מגן 1על1, תראה משחקים של הבאקס, תראה איפה הוא ממוקם בהגנה.
הוא אפעם לא זה ששומר את כוכב היריבה – זה בלדסו.
הוא שומר על הטבעת – ועושה את זה בצורה הכי מרשימה בליגה העונה.
כל ההגנה של מילווקי מבוססת על זה שיאניס או לופז בפנים.
אתה פשוט מדבר בלי לדעת.

לילי
לילי
03/09/2020 4:24:45

*רוב!!!*
לא כל, לא רק.
*רוב*
אני עכשיו הולכת להביא לך את הרשימה משנת 80 ועד עכשיו.
תראה בעצמך.

לילי
לילי
03/09/2020 4:25:46

וסליחה אבל גם טים דאנקן לא היה מגן עילית ב1על1 מול גארדים.
הוא לא היה גרוע, זה נכון.
אבל לא על זה הוא בנה את השם ההגנתי שלו.

trusttheprocess
trusttheprocess
03/09/2020 4:29:04

דאנקן היה מצוין באחד על אחד מול סנטרים ופורוורדים
האם יש שחקן מצוין שיאניס יכול לשתק באחד על אחד , לא משנה מה התפקיד?

לילי
לילי
03/09/2020 4:31:17

בטח – יאניס יכול לשתק הרבה שחקנים ב1על1.
אבל:
א. זה מעולם לא היה התפקיד שלו בהגנה המצויינת של מילווקי.
ב. השחקנים שהוא *לא* יכול לשתק ב1על1 (לפחות לא יותר מכמה התקפות בודדות במשחק) הם גארדים זריזים.
פשוט אין לו את העבודת רגליים לזה.

לילי
לילי
03/09/2020 4:32:09

אה ועוד משהו – דאנקן מעולם לא לקח שחקן הגנה של העונה (ובדקתי את זה)

trusttheprocess
trusttheprocess
03/09/2020 4:34:11

את מי הוא יכול לשתק ?
תני לי שם של שחקן אחד ברמה גבוהה שהוא יכול םשתק
איך זה יכול להיות שחקן ההגנה של השנה הוא לא שומר טוב באחד על אחד

NFS
NFS
03/09/2020 4:14:46
Reply to  לילי

יום קליעה רע? הבן אדם עם 8 זריקות בסה"כ 😀

לילי
לילי
03/09/2020 4:16:14
Reply to  NFS

קלע 3 מתוכן (0מ2 ל3) וכן- לא לזרוק זה גם יום רע.
היופי זה שהוא מבין את זה ולא זורק (כי יש מספיק אחרים*) במקום להכריח את עצמו על המשחק.
באטלר נהיה הכוכב הכי קבוצתי בליגה.

NFS
NFS
03/09/2020 4:12:05
Reply to  מנחם לס

לא מסכים. סוף סוף שיפוט טוב ומאוזן. נותנים לשחק.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  מנחם לס

מתיוס היל בלדסו…זה לא מביאי טבעות בדיוק

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

יואל מה מצב התחתונים של באד?

NFS
NFS
03/09/2020 4:13:33

במחצית השניה לפחות-
יאניס בחוץ, הבאקס מצמצמים.
יאניס חזר, מיאמי בורחים

מנחם לס
03/09/2020 4:15:31

בולשיט אופנסיב פאול

trusttheprocess
trusttheprocess
03/09/2020 4:16:45

Game over

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

מידלטון לא מבין למה קראודר עליו בהגנה חחח מה אני כוכב מסכן לא ראה כזאת הגנה בחיים שלו רגיל שנותנים לו לזרוק ולנוע בחופשיות קראוגר עם הסכין בין השיניים ולמידלטון אין דרגה אז הוא מועלם. כל הצעקות של לופז מתחת לסל היו עבירות אם זה היה דיוויס 😎 אבל גם לו חסר דרגה ואשכרה יש כדורסל אמיתי ולא אומנותי

מנחם לס
03/09/2020 4:18:25

השופטים עושים כל מה שהם יכולים להשאיר את הבאקס במשחק. מגעיל

NFS
NFS
03/09/2020 4:22:22
Reply to  מנחם לס

מאיר תירגע

צ'יקו
03/09/2020 4:23:45
Reply to  NFS

אני לא ארגע!!!! אני לא ארגע!!

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

יאניס התעורר לא סוגרים לו את התנופה זה ישר אנד וואן. נראה לי אמרו לרראודר סמידלטון טופ 10 בליגה 😂😂

שחר אלוני
03/09/2020 4:19:42

מיאמי סבבה, מילווקי לא משכנעים

מנחם לס
03/09/2020 4:19:52

כניסות איומות של מיאניס, ואין שם כל פאול – אם כבר אז פאול התקפי. הוא מנסה להכריח את עצמו מול חומה של 3 אנשים

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

יואל טיטול דחוף למיאמי חדש מהניילון

צ'יקו
03/09/2020 4:22:24

כדור של מיאמי צריך להיות

NFS
NFS
03/09/2020 4:24:03
Reply to  צ'יקו

צודק, הם יהפכו את זה. פגע לו ברגל.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

יאניס חרבן מהקו

מנחם לס
03/09/2020 4:23:32

החטאות מביישות של פאולים. יאניס מפסיד מיליונים מכל משחק נוסף כזה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

עוד שמתי בבראקט באקס אלופת המזרח 😂 למיאמי יש את המספר של יאניס לקחו אותו לדייט ותכף יכניסו אותו למיטה

NFS
NFS
03/09/2020 4:26:11

זה כי אין לך (ולברוך) מושג. כל השנה אומרים לכם את זה
😂😂

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
03/09/2020 4:24:19

ספולסטרה מאמן מעולה, תענוג לראות איך הוא שולט בדברים.

NFS
NFS
03/09/2020 4:25:24

דווקא בהילוך החוזר רואים שפגע בדראגיץ

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

היו פה הזויים שחשבו שהבאקס ידרסו לאליפות 😂😂 חשבו בלדסו היל ומתיוס ינצחו בפלייאוף…ועוד את הלייקרס והקליפרס חחח. משחקי עונה סדירה שווים לתחת

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

יוו איזה חרבון של ההיט רק 2
התחיל גם יוסטון

trusttheprocess
trusttheprocess
03/09/2020 4:26:29

מה אתה עושה ג'ימי lol
קח טיים אאוט יא דביל

מנחם לס
03/09/2020 4:26:55

קרובר פשוט דחף אותו החוצה.

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
03/09/2020 4:27:08

היה צ'אלנג' קצר השופטים החזירו ולא נתנו לבודן את הזמן לארגן תרגיל ועכשיו הוא לוקח טיימאאוט בשביל לסיים להסביר.
טוב שהוא לא מוותר למרות שהמשחק נראה גמור אחרי ההחטאות של יאנים מהעונשין

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

גימי עם טיטול

NFS
NFS
03/09/2020 4:27:35

באטלר לא הידק את הטיטול?

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

דראגיץ כמעט איבד את זה מהלחץ של יאניס

NFS
NFS
03/09/2020 4:28:27

רק לא הארכה

צ'יקו
03/09/2020 4:29:12

צריך להגיד מילה טובה על מרקט – הם ייצרו 3 שחקני הגנה מהטובים בנמצא

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

באטלר בשלשול בלתי עציר מחטיא גם מהקו

שחר אלוני
03/09/2020 4:29:35

מיאמי צריכים להתאמן על הוצאות חוץ

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
03/09/2020 4:29:39

גיימי יכניס את שניהם?

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
03/09/2020 4:31:01

פספס אחד ולכן המשחק לא גמור עדיין.
בודן צריך שלשה להארכה…

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
03/09/2020 4:31:44

אפשר לחתוך תמתח בסכין.

NFS
NFS
03/09/2020 4:29:48

וואו באטלר

צ'יקו
03/09/2020 4:29:49

כדור לקורבר

דה שוט
דה שוט
03/09/2020 4:30:04

שמעון דש מגורדון

דה שוט
דה שוט
03/09/2020 4:30:32
Reply to  דה שוט

חחח החטיא לייאפ 🤦‍♂️

Smiley
03/09/2020 4:30:27

איך מיאמי עושים לעצמם חיים קשים. איזה איבודים מיותרים ולחץ מיותר.

The man
The man
03/09/2020 4:30:50

רק התחיל והארדן 1/5

שגיא נאור
03/09/2020 4:31:18

רק לי היה נראה שבאטלר כבר דרך בחוץ כשמסר ללופז?

צ'יקו
03/09/2020 4:31:18

על מה העבירה?!?!? הוא עמד עם ידיים למעלה!

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

חחחח וואו איזה חרבון של הניט מי עושה עבירה ל3 על מידלטון 😂😂😂😂😂

trusttheprocess
trusttheprocess
03/09/2020 4:31:29

איפה הפאול

Lololol

מנחם לס
03/09/2020 4:31:51

כלום!!!! כלום!!! שום פאול!!!!!!!

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

שום עבירהההה שערורייה יש צאלנג לספולטס? כלום חחחח עמד עם הידיים למעלה מידלטון קיבל דרגה

סוסמעץ
סוסמעץ
03/09/2020 4:32:17

אם הפאול הזה הוא לא בדיחה – אז מה כן?

NFS
NFS
03/09/2020 4:32:25

נו באמת. עד שהחמאתי לכם..
איזו שריקת אוויר בזיונית

דה שוט
דה שוט
03/09/2020 4:32:28

לא יאמן מילווקי חזרו

מנחם לס
03/09/2020 4:32:53

בושה וחרפה כל ה-NBA הזאת. הוא לא עשה מאומה מלבד להרים ידיים

NFS
NFS
03/09/2020 4:33:12

פשוט שרקו על כלום. שערוריה.

Smiley
03/09/2020 4:33:26

מידלטון קיבל מתנה אחושרמוטה

onetwo3
03/09/2020 4:33:34

שריקה מזעזעת וככל הנראה אחת הגרועות בהיסטוריה של הנ.ב.א. וברגע כל כך חשוב.
לפחות זה יכול לארגן סדרה בלתי נשכחת.

המשגיח
03/09/2020 4:33:35

חייב לציין שאני לא מבין למה אינגראם ולא אדבאיו נבחר לשחקן המשתפר.
סבבה שהוא קולע הרבה יותר וכו', אבל אדבאיו השתפר יותר.

עושה יותר מהכל, הגנה מדהימה, אולסטאר לגיטימי, והקבוצה שלו הצליחה הרבה יותר

onetwo3
03/09/2020 4:38:50
Reply to  המשגיח

צודק לחלוטין
או כמו שהחברים אוהבים להגיד: +100

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

חחח מוסד טנש: היה עבירה הברכיים שפשפו אחד בשני
איזה חרפה חחח אבל ההיט עשו הכל להפסיד למה לא היה עבירה לפני השלשה לשלוח ל2 מהקו?

שגיא נאור
03/09/2020 4:33:59

שריקה על כלום אבל שאפו למידלטון לקבור את שלושתם ככה

onetwo3
03/09/2020 4:33:59

אבל כל הכבוד למידלטון ששם את שלוש הזריקות.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

עבירה של יאניס נתן מכה ביד

trusttheprocess
trusttheprocess
03/09/2020 4:34:34

Make up call

Lololol

סוסמעץ
סוסמעץ
03/09/2020 4:34:48

חחחחחחח

NFS
NFS
03/09/2020 4:34:49

חחחחח….

דה שוט
דה שוט
03/09/2020 4:34:59

שריקת אוויר נגד יאניס 😱

שגיא נאור
03/09/2020 4:35:30

איזה שכונה

NFS
NFS
03/09/2020 4:35:30

איזו בדיחהנלא מצחיקה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

טעות שלי שריקת אוויר מוחלטת חחחחחחח לא יאמן יאניס מטר ממנו

trusttheprocess
trusttheprocess
03/09/2020 4:37:20

אמרתי לך make up call על הפאול נגד מידלטון

מנחם לס
03/09/2020 4:35:34

למה מיאמי לא ביקשו CHALLENGE על ה'פאול' על מידלטון???

trusttheprocess
trusttheprocess
03/09/2020 4:37:41
Reply to  מנחם לס

השתמשו בו יותר מוקדם

onetwo3
03/09/2020 4:35:49

זה לא קורה..
טותו שופט בשתי שריקות איומות ונוראיות שמחסלות ערך ספורטיבי למשחק הזה

צ'יקו
03/09/2020 4:36:08

וואו, רק שלא ישלשל אחרי שקיבל מחמאות

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
03/09/2020 4:37:03

יאניס עשה עבירה על גיימי. אם שרקו עבירה לטובת מידלטון אז צריך לאזן עבור גיימי

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

השופט: ליגל קונטקט אפטר דה שוט 😂😂😂😂
הליגה בתגובה: עבירה נכונה היה מגע למרות שאנו מנחים לא לשרוק במפגשי חבר מטכל מול דרג נמוך יותר. השופט יושעה למשחק הבא

מנחם לס
03/09/2020 4:37:25

צדק צדק תרדוף!!!

Smiley
03/09/2020 4:37:54

איך ההיט הצליחו לסבך את עצמם פה להארכה… 🤦‍♂️

Smiley
03/09/2020 4:40:02
Reply to  Smiley

והנה החשבונאות…
אוי אוי אוי דווידוביץ'…

onetwo3
03/09/2020 4:38:02

במילה אחת:

איכס!!!!

לילי
לילי
03/09/2020 4:38:38

אז ככה, אין לי כוח כרגע לרשום פה שמות של כולם, אז נחלק לפי עמדות (כי סנטרים שקיבלו שחקן הגנה, לא קיבלו על ההגנת 1על1 שלהם*)
משנות ה90 נבחרו 13 סנטרים או פאוור פורוורדים שהם מגיני טבעת בעיקרם (ולא ספרתי את גארנט כמובן).
לעומת זאת רק 6 פורוורדים או גארד (אחד – פייטון), והתחלתי את הספירה מהזכיה של רודמן.
אה, וכמו שכתבתי למעלה – דאנקן מעולם לא זכה בשחקן ההגנה של העונה, לא מבינה מאיפה הבאת את זה..

trusttheprocess
trusttheprocess
03/09/2020 4:41:22
Reply to  לילי

כל הסנטרים האלה היו מגינים מצוינים באחד על אחד
דאנקן גם אם לא נבחר היה אחד משחקני ההגנה הטובים לאורך כל הקריירה שלו.
אם לברון מסוגל לשמור על פוינט גארדס , יאניס שהוא יותר מהיר ואתלטי מלברון צריך גם להיות מסוגל

לילי
לילי
03/09/2020 4:45:31

לא, הם לא.
זה פשוט לא נכון.
הם היו מגינים סבירים במקרה הטוב ב1על1 מול גארדים.
תראה משחקים שלהם – הם היו עוגנים ליד הטבעת/ שמרו על פורוורדים מקסימום.
אתה אומר לי שדיקמבה מוטומבו טוב באחד על אחד מול גארדים?
נואה?
הווארד?
גובר?
טייסון צ'נדלר?
מארק גאסול?
.
אתה לא רציני איתי, נו..
עוד מעט תגיד לי שיאניס שומר על מיטשל זה רעיון טוב.

trusttheprocess
trusttheprocess
03/09/2020 4:51:27
Reply to  לילי

כל השחקנים האלה הם שחקני הגנה מצוינים מול שחקנים בתפקיד שלהם.
מה התפקיד של יאניס?
הוא לא סנטר ,הוא פאוור פורוורד? אולי .
הוא לא מסוגל לעצור שחקנים ברמה גבוהה בתפקיד הזה כמו למשל אנתוני דיוויס או ג'ייסון טאטום או קווין דוראנט.
הוא גם שחקן הייבריד מאד אתלטי ומהיר עם הרבה כח והוא לא מסוגל לשמור על סמול פורוורדס או שוטינג גארדס

לילי
לילי
03/09/2020 4:42:47
Reply to  לילי

ויאניס יכול לשחק פורוורדים בעיקר.
שחקנים כמו לברון/ קוואי (ובקונסטולציה נמוכה יותר בלייק גריפין למשל) יתקשו מולו מאוד ביחס למגנים אחרים.

המשגיח
03/09/2020 4:38:38

בחיים לא ראיתי משחק פלייאוף מסתיים ככה

NFS
NFS
03/09/2020 4:38:48

סיום ביזיוני בחסות השופטים. שתי עבירות שפשוט *לא היו*

לילי
לילי
03/09/2020 4:39:45

בעסה רצינית, אבל הייתה עבירה ברורה.
יאניס יצא שם ממש אדיוט, מצטערת – הוא ממש הניח על באטלר את היד כששני עוד באוויר.
אין יותר עבירה מזה – טקסט בוק עבירה בזריקה.

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
03/09/2020 4:40:37
Reply to  לילי

אל תתנצלי. את צודקת.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  לילי

אסור לשחק עם הידיים בכדורסל? 😎

לילי
לילי
03/09/2020 4:47:05

לשים יד על גוף של שחקן בזריקה?
מעולם זה לא היה מותר, לא כל עוד אני צופה בכדורסל.
נגיד ככה – זאת שריקה שגם ביורוליג היו שורקים.
אין פה בכלל דיון.

שגיא נאור
03/09/2020 4:51:03
Reply to  לילי

קול שפוי

Movazana
Movazana
03/09/2020 4:50:53
Reply to  לילי

הייתה גם עברה של דראגיץ', זה מן ספורט של העשר שנים האחרונות להתלונן על השריקות. דראגיץ' נע קדימה עם הגוף וצנע ממידלטונ נחיתה בטוחה, סוג של נכנס לשטח שלו. בגלל זה ספו לא טרח לבקש ריוויו. עבירה של יאניס הייתה במיליון אחוז. בקיצור שתי שריקות נכונות לחלוטין.

לילי
לילי
03/09/2020 4:54:18
Reply to  Movazana

דראגיץ קצת יותר גבולי אבל מסכימה איתך לגמרי.
זה שמדובר בפלייאוף לא אומר שלא שורקים לפי החוקים שהיו כל העונה.
כל העונה שרקו על זה, אין סיבה שלא ב5 שניות אחרונות של משחק פלייאוף.

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
03/09/2020 4:39:48

גיימי נותן לכולם את הטפיחה בתחת כאילו היה הבבון אלפה בסוואנה באפריקה. זה שמנהל ת'עסק.

Zvika Bar-Lev
03/09/2020 4:40:16

0-2! איזה פוטו פיניש!

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

פאני סטאף

NFS
NFS
03/09/2020 4:41:23

עד שחשבתי שראיתי משחק עם שיפוט טוב יחסית מגיע הדבר הזה. פשוט לא יאומן איזה שופטים אהבלים. כזה דבר לא ראיתי מעולם, באף ליגה, באף משחק.

שחר אלוני
03/09/2020 4:41:31

העבירה הראשונה בגלל תנועה קלה של דראגיץ לקראת הנחיתה של מידלטון.
העברה השנייה ברורה, יאניס צ'יפח את המותניים של באטלר כשנחת ובלם

המשגיח
03/09/2020 4:41:32

שואל בשביל חבר: מישהו שמבין בשיפוט יכול להסביר אם השריקות האחרונות עכשיו היו נכונות (משני הצדדים)?
ולא, סטיב ג'אווי שמגבה כל אבל כל החלטה בשידור לא נחשב

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  המשגיח

הסברים אצל טנש יאשרו לך שגבי צודק😎

שחר אלוני
03/09/2020 4:43:22
Reply to  המשגיח

העבירה הראשונה גבולית, נשרקה בגלל תנועה קלה של דראגיץ לקראת הנחיתה של מידלטון.
העברה השנייה ברורה, יאניס צ'יפח את המותניים של באטלר כשנחת ובלם.

NFS
NFS
03/09/2020 4:50:55

גבולית? לא היה פאול. נקודה.
גם השניה, זה לא פאול- לא שורקים כזה דבר, לא במצב כזה.

Smiley
03/09/2020 4:53:20
Reply to  NFS

בדיוק

צ'יקו
03/09/2020 4:43:24
Reply to  המשגיח

אולי עידו גילרי יעשה לנו הסבר על השריקות

Smiley
03/09/2020 4:45:07
Reply to  המשגיח

אני מניח שבשריקה של מידלטון העניין הוא שדראגיץ' נכנס "לתחום" של הזורק ולכן נשרקה עבירה.
אצל ג'ימי, השחקן הזורק באוויר (ולכן עדיין נחשב כמהלך) ולכן שיאניס שם עליו יד – שריקה.
.
המסביר אינו שופט
לטעמי, לא היה צריך לשרוק לדראגיץ', הוא עמד עם ידיים מורמות ולא נכנס לאזור הזורק. השריקה לג'ימי נראה כמו חשבונאות על השריקה המוקדמת

לילי
לילי
03/09/2020 4:48:35
Reply to  Smiley

+100%

NFS
NFS
03/09/2020 4:52:44
Reply to  Smiley

בדיוק.
כל שריקה כמעט אפשר לתרץ איכשהו.
הראשונה- כלום ושום דבר.
השניה- חצי כלום. נשרקה בגלל חשבונאות כנראה.

לילי
לילי
03/09/2020 4:56:17
Reply to  NFS

די.
השנייה הייתה עבירה ברורה.
הראשונה נחכה לניתוח של עידו, הוא באמת מבין יותר טוב מכולנו.
אבל השנייה?
אין שום עולם שמותר לשים יד על שחקן בירידה מזריקה.
מעולם לא היה מותר, לעולם לא יהיה מותר.
זאת אשכרה עבירה לפי הספר!

NFS
NFS
03/09/2020 5:07:20
Reply to  לילי

לפי דעתך..
לפי דעתי (ואני לא צריך את עידו) הראשונה כלום וחצי, השניה חצי כלום שלא שורקים בכזו סיטואציה.

לילי
לילי
03/09/2020 5:12:21
Reply to  NFS

לא עניין של דעה, עניין של חוקים.
לפי החוק נגיעה בשחקן כשהוא יורד מהזריקה = עבירה.
תעשה עם המידע הזה כרצונך.

NFS
NFS
03/09/2020 5:16:33
Reply to  NFS

בספר שלי זה לא פאול. לא בזריקה מכריעה במשחק פלייאוף.
לכל שריקה אפשר למצוא הצדקה.
בקיצור, מבחינתי לא פאול. תעשי עם המידע הזה כרצונך..

Smiley
03/09/2020 4:41:33

מיאמי יצאה פה בזול. בכלל לא היו צריכים להגיע למצב כזה עם 6 הפרש ודקה לסיום.
ועדיין… 2-0 על הבאקס זה לא עניין של מה בכך

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

דה שוט גורדון דפק 2 צאקות מקודם רמז לחרבון שעומד לבוא רבע אחרון

דה שוט
דה שוט
03/09/2020 4:50:16

ראיתי – אמרתי לך – הוא נותן בראש היום – אבל מיד אחר כך החטיא לייאפ

שחר אלוני
03/09/2020 4:42:15

באטלר זכה לרידמפשן

צ'יקו
03/09/2020 4:42:18

איך אפשר לישון אחרי משחק כזה ובידיעה שיש גיים 7 של יוסטון אוקלוהמה, אבל חייבים לישון כי מישהו צריך ללמד עוד שלוש שעות את תלמידי ישראל…..
לילהטוב קהילה יקרה! ערבתם לי מאוד

onetwo3
03/09/2020 5:03:46
Reply to  צ'יקו

לילה טוב צ'יקו
מלאכה ברוכה

צ'יקו
03/09/2020 4:45:31

באם יצא בשש עבירות כשיש דקה על השעון ויש 6 הפרש, זה רק מראה כמו הוא קריטי למיאמי, הוא פותח אופציית מסירה בהוצאות חוץ

Smiley
03/09/2020 4:49:25
Reply to  צ'יקו

עם באם, בלי באם, ההיט כמעט זרקו את המשחק הזה. היה שם רצף של קבלת החלטות נוראיות כמו המסירה הקשתית של ג'ימי במקום לקחת פסק זמן

שגיא נאור
03/09/2020 4:54:20
Reply to  צ'יקו

אין קשר חברם – טעות של באטלר באיבוד ואז העבירה הגבולות על מידלטון. לא צריך לאנוס את המציאות.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

ראס קלע את הגאמפ בסיבוב דה שוט 😂😂

דה שוט
דה שוט
03/09/2020 4:49:03

חחח חשבתי על זה – עכשיו ה-760 הבאות יהיו בחוץ 😂😂😂 איך זרקו 7 הפרש בדקה 🤦‍♂️

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  דה שוט

הם בדכ זורקים 20 הפרש מה סה 7

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

and now for something completely different
למה ראסל עולה לפול אפ מהשלוש?

אבי יחיאל
אבי יחיאל
03/09/2020 4:50:20

כי אין לו שכל

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

קולע אותם טוב הוא בזון קלע גאמפ אחד בסיבוב בפוסט אז מה זה 3

thog בוזז הדרכים
thog בוזז הדרכים
03/09/2020 4:49:57

אם זה עבירות כל הסגל של שתי הקבוצות נהיה צרים לסיים את המשחק עם שש עבירות באזור החצי

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

Wrong answer תקבל השעייה מטנש בקרוב

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

מה המסר שהליגה מעבירה ב2 השריקות היט באקס? אל תשמרו חזק מידי ותפריעו לרגעי ווי אר אול וויטנס אנחנו רוצים כמה שיותר כאלו מי שיפריע יענש תלמדו למשחק הבא

popo
popo
03/09/2020 4:52:41

ראס נראה יותר חד
מה שהוא חטף מהמדיה ביומיים האחרונים חדר אפילו אותו

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  popo

זה טוב לאוק 😂😂
רע ליוסטון

Smiley
03/09/2020 4:52:42

בקשר לדיון על יאניס וההגנה. הסכמה ההגנתית של הבאקס מעדיפה את יאניס כמגן טבעת (מצויין) שנותן חיפוי לגארדים השומרים שלהם (שהם לא רעים בכלל).
הם מעדיפים לא לבזבז אותו ב-1-על-1 ואני יכול להבין את זה כי הוא צובר עבירות יחסית די מהר. אני חושב שלא היה סופרסטאר ברמתו בליגה שנכנס בתדירות גבוהה מאוד לבעית עבירות

trusttheprocess
trusttheprocess
03/09/2020 4:56:01
Reply to  Smiley

בקיצור מה דאתה אומר שהוא לא מסוגל לשחק הגנה סטרייט אפ בלי לעשות פאול
איך שחקן כזה נבחר לשחקן ההגנה של השנה?

לילי
לילי
03/09/2020 4:58:12

כי בליגה הזאת מקדשים היילייטס.
שחקן שנותן בלוקים ועושה אררררר מועדף כמעט תמיד על שחקנים כמו סמארט או סימונס (שלדעתי ראויים לא פחות)

trusttheprocess
trusttheprocess
03/09/2020 5:00:50
Reply to  לילי

אז גם את מסכימה שהוא לא שחקן הגנה טוב.

אלא אם הוא יושב טוב באמצע שיטת משחק שנותנת לו לשמור על אוויר ולעזור לגארדים שלו

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

זה שיטת המשחק ובצדק. אבל הוא שחקן הגנה מעולה גם באחד על אחד

Smiley
03/09/2020 5:00:54
Reply to  לילי

אבח יאניס באמת שמר מצויין העונה. הוא שומר מעולה. הוא פשוט אפקטיבי יותר כשומר טבעת (וזה לא אומר שהוא לא מסוגל לשמור אחד-על-אחד).
מתי ראיתם שחקן לוקח בכוונה את יאניס לאחד-על-אחד? ברוב המקרים השחקן מוסר את הכדור למתקיף עם שומר חלש יותר

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  Smiley

יפ

trusttheprocess
trusttheprocess
03/09/2020 5:04:56

אז למה הוא לא שמר על באטלר כמו שאתם אומרים ולהוציא את הכדור מהידיים של באטלר?

Smiley
03/09/2020 5:07:33

כי הסכמה ההגנתית של הבאקס, זה לתת לגארד לשמור עליו שיאניס בעזרה.
הם כנראה חושבים שזה המצב העדיף. שאם יאניס יהיה על באטלר הוא לא יוכל לבוא לעזור.

trusttheprocess
trusttheprocess
03/09/2020 5:11:36

ואחרי תוצאות שני המשחקים הראשונים השיטה הזאת לא עובדת
יאניס צריך להרים את הביצים מהרצפה ולשמור על באטלר שמניע את כל ההתקפה של מיאמי

Smiley
03/09/2020 4:59:39

אני לא אומר שהוא לא מסוגל. אני אומר שהבאקס בכלל לא משתמשים בו כאחד כזה. הם מעדיפים אותו כמגן טבעת.
הוא כן מסוגל לשמור על כל עמדה, ואני מניח שקבוצות יריבות יעדיפו לשחק 1-על-1 לא מולו, כלומר יכריחו חילוף כדי להוריד אותו מהכדור. מה גם שהבאקס ינסו לשמור אותו באזור הטבעת בהגנה.
הם לא משתמשים פה "לחיסול הגנתי".
.
הוא נבחר כי הוא החזיק את ההגנה של הבאקס שהייתה מצויינת העונה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  Smiley

וזו אסטרטגיה נכונה האמת אין מה לבזבז אותו באחד על אחד

trusttheprocess
trusttheprocess
03/09/2020 5:03:28
Reply to  Smiley

כל סופרסטאר בהיסטוריה של ה nba בין אם זה מייקל, לברון,קוואי,דוראנט.אפילו לארי בירד ומג'יק שלא היו שחקני הגנה מי יודע מה אומר למאמן שב בצד אני לוקח את השחקן הכי טוב של הקבוצה השניה ומשתק אותו.
ליאניס אין זה בעיקר בגלל שהוא לא יכול לעשות את זה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

יכול כמו גדול. ובאטלר זה לא קאווי כן? אין טעם לזה זה טפשות

trusttheprocess
trusttheprocess
03/09/2020 5:06:18

באטלר הוא השחקן הכי טוב של מיאמי וניצח להם את שני המשחקים
איפה היה יאניס כשבאטלר ניצח שני משחקים?
שמר על דאנקן רובינסון. בדיחה

Smiley
03/09/2020 5:06:17

בו נגיד ככה… איזה יתרון יש למתקיף מול האורך, הכוח והאתלטיות של יאניס? מי בליגה יכול לנצל את זה ולעשות מולו סל? אני יכול לחשוב רק על דוראנט (מלפני הפציעה), אמביד מתחת לסל (כי הוא פשוט יותר פיזי ממנו).
יאניס אפילו לא צריך להיות צמוד למתקיף, יש לו את האורך כדי לקחת מטר וחצי עם הידיים ועדיין להפריע לזריקה.

trusttheprocess
trusttheprocess
03/09/2020 5:07:31
Reply to  Smiley

אז למה לא שמר על באטלר השחקן הכי טוב של מיאמי שניצח את שני המשחקים?

Smiley
03/09/2020 5:10:27
Reply to  Smiley

כי הסכמה ההגנתית של הבאקס, זה לתת לגארד לשמור עליו שיאניס בעזרה.
הם כנראה חושבים שזה המצב העדיף. שאם יאניס יהיה על באטלר הוא לא יוכל לבוא לעזור.
.
באטלר לא קלע היום משהו. הוא ניצח את המשחק השני כי קיבל שריקה (מטעות של יאניס – כפי שאומרים אף פעם על תקפוץ על שחקן בזריקה)

trusttheprocess
trusttheprocess
03/09/2020 5:14:17
Reply to  Smiley

כמו שאמרתי באטלר מניע ומנהל את כל ההתקפה של מאמין, הוא לא צריך לקלוע בשביל זה וכשהוא קולע כמו משחק 1 זה יותר גרוע.
השיטה של מילווקי לא עובדת נגד מיאמי.
הדרך היחידה שלהם לנצח זה לשחק את באטלר ואני לא חושב שהוא מסוגל כי אחרת הם היו מנסים את זה.
שיטת הגנת העונה הרגילה לא עובדת נגד קבוצות חזקות בפלייאוף

Smiley
03/09/2020 5:17:51
Reply to  Smiley

הפתרונות לבודנהולצר…
.
אני לא חושב שהפתרון הוא לשים את יאניס על באטלר, כי אז כל הכיסוי של הבאקס בסל הולך. אבל אולי צריך להביא trap רק כדי להכריח אותו למסור את הכדור.
אני חושב שהבעיה של הבאקס היא יותר בהתקפה. יאניס לא מספיק דומיננטי לטעמי

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  Smiley

גם אני חושב שהבעיה של הבאקס בהתקפה אבל זה לא באד זה בלדסו היל ומתיוס….
הבאקס היא קבוצת הגארדים אולי החחשה בליגה יחד עם הלייקרס אבל להם חסר את דיוויס נראה לי בעצם יאניס לוזר לא לוקח אליםות עם שחקן טופ 10 בליגה שמשחק לצידו…

Smiley
03/09/2020 5:27:32
Reply to  Smiley

בוא נגיד שעד עכשיו ספולסטרה עושה לבודנהולצר שח בהגנה. מיאמי קבוצת הגנה טובה, אבל זה נראה שהם העלו הילוך הגנתית מול הבאקס

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  Smiley

זה רק מה ששורקים לו במציאות הוא עושה פי 3 יותר😎

zaknabut
zaknabut
03/09/2020 4:56:20

חייב לדעת מי זה הקוריוז הזה. לא שכל ולא צורה

מנחם לס
03/09/2020 4:57:52

אני מרגיש ש'האיש שלי' ראסל ווסטברוק מנצח את המשחק ועושה ממני אידיוט שבחרתי בת'אנדר להיות אלופי המערב

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
Reply to  מנחם לס

אני מרגיש שווסטברוק מפסיד את המשחק והאיש שלי מנחם, שבחר בת'אנדר להיות אלופי המערב, יוצא גדול.

popo
popo
03/09/2020 5:02:33

🤣😅😆😆

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  מנחם לס

מה שמאנו אומר

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

בחור רציני הבייזלי הזה – שלשה בסוף השעון, מלחמה עם טאקר על ריבאונד. אחלה.

NFS
NFS
03/09/2020 5:00:20

טוב, צריך לשכוח מהשופטים שהצליחו להרוס את משחק 2 בין הבאקס להיט ולהתרכז במשחק 7.. קשה..
מי זה מס' 7 של התאנדר?

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
Reply to  NFS

דאריוס בייזלי – רוקי, אאל"ט, ואחלה שחקן

NFS
NFS
03/09/2020 5:08:30

לגמרי

Smiley
03/09/2020 5:02:34
Reply to  NFS

ביזלי. עשה התמחות בניו באלאנס במקום ללכת למכללות. כוכב תיכונים שאיבד טיפה את ההייפ אחרי שחזר בו מכוונתו לשחק בג'י-ליג במקום בקולג'

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

יוסטון הולכים להפסיד את זה ככ ברור הארדן עם השלשול כבר מההתחלה

אבי יחיאל
אבי יחיאל
03/09/2020 5:11:52

😪😪😪

popo
popo
03/09/2020 5:01:42

מה נהיה עם דורט??
יוסטון היום לא נראית יוסטון עם השטף ההתקפי,זנראההולך לאוק'

onetwo3
03/09/2020 5:02:37

לדעתי צריך לתת 7 שניות למאמן להחליט על צ'אלנג' כן או לא, אחרי האירוע הרלבנטי.
אחרת זה מייתר את זה והופך את זה לבדיחה

מנחם לס
03/09/2020 5:02:49

אני כאן אבל כותב פוסט כבר4 שעות בגלל שלא קל לכתוב, להסתכל, ולהגיב. אז עכשיו לא אגיב עד הרבע הרביעי בתקווה שעד אז אסיים.

המשגיח
03/09/2020 5:03:28

הארדן רע היום. חייב להתעורר ולהשתלט על המשחק

שגיא נאור
03/09/2020 5:03:42

דורט בינתיים קובר את השלשות אבל יוסטון צריכים לתת לא לזרוק, בסוף זה יתיישר.

popo
popo
03/09/2020 5:04:46

סורי ראס, אבל אם אני דאנתוני אני מוריד אותך, לא אישי, אתה פשוט לא משתלב בנתיים

דה שוט
דה שוט
03/09/2020 5:05:08

דורט לא ינצח את יוסטון. האחרים באוק׳ נרדמים. זה יעלה להם ביוקר.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  דה שוט

זה של אוק עזוב רואים באנרגיות הם שולטים לגמרי במשחק והחרבון הגדול עוד לפניך הארדן ראה את סקוט פוסטר עולה לשפוט חרבן ישר

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

לודוביק המבריק התאושש. יפה לו.

popo
popo
03/09/2020 5:06:22

וואו דורט!!!
סעמק
הוא ההבדל!
אדרה רובינסון החדש

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  popo

רוברסון היה מת להיות דורט

The man
The man
03/09/2020 5:06:42

כמה לייאפים מבוזבזים

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

יש משמעות שהביאו את סקוט פוסטר לגיים 7 של הארדן? 😂😂😂

שגיא נאור
03/09/2020 5:11:15

דורט לשלוש בסדרה – 7/38 , 18%
היום 4-6.
הלוואי שימשיך ככה כי הוא סיפור נהדר אבל יוסטון צריכה להמשיך לתת לו לזרוק.

דה שוט
דה שוט
03/09/2020 5:11:26

אוק׳ סיטי עם 56% מהשלוש

onetwo3
03/09/2020 5:11:52

* גלינרי עם 8 ריב' ב11 דק'
* הת'אנדר עם פי 3 (9) איבודים מיוסטו
* יוסטון עם כפול (10) עבירות מהת'אנדר

דה שוט
דה שוט
03/09/2020 5:13:15

הארדן מחטיא אבל אגרסיבי. זה טוב. דורט שבר לוח. הכל יתיישר

The man
The man
03/09/2020 5:14:45

למה הארדן זרק טכני?
לא הייתה עבירת תוקף על פול?

onetwo3
03/09/2020 5:15:18

סיכוי טוב שיוסטון יאיימו על השיא הזה, במיוחד אם תהיה הארכה (שלשות שנקלעו במהלך משחק פלייאוף על ידי קבוצה):
25 by the Cleveland Cavaliers vs. Atlanta Hawks, Game 2, on May 4, 2016

popo
popo
03/09/2020 5:15:21

המשחק הכי טוב של אוק' בסדרה בשלב הזה
ותמיד בשלב הזה היו בפיגור.
מחר בתוכניתנו נדבר על ווסטברוקו איזו קבוצה הוא מעוניין בייג'ין או לומונה מהליגה הבלגית וכמו כן,איך הוא ה הולך לפצות אותי ואת הארדן על השנים שהאמנתי בו…
סתם ראסל,חולים עליך! פשוט חבל שאתה עדיין משחק…

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  popo

😂😂😂 מופע הגנתי מרהיב הוא נותן

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
03/09/2020 5:16:24

תראו איך CP מטרטר לשופטים….
טרההה טרההה טרהההה

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

אוקלהומה מאבדים ריכוז

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

ראס משאיר בולענים בהגנה

popo
popo
03/09/2020 5:17:00

איזה ריבאונד של ראסל!
ואיסו הגנה יוסטון

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

גלינארי לא צריך לקבל את הכדור שלא לקאץ' אנד שוט. הוא פשוט לא יודע מה לעשות איתו.

NFS
NFS
03/09/2020 5:18:25

הרול פליירס של אוק הגיעו למשחק. כריס פול לא ממש..

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

שריקת אוויר לפול עושה את תרגיל סוויט לו רץ למגן וזורק ראש

דה שוט
דה שוט
03/09/2020 5:18:50

גורדון לא בהכרה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  דה שוט

יאזן ברבע האחרון

לילי
לילי
03/09/2020 5:18:56

נלקח מאתר הליגה:
.
player shall not hold, push, charge into, impede the
progress of an opponent by extending a hand, arm, leg or knee or by bending the body into a position that is not normal. Contact that results in the re-routing of an opponent is a foul which must be called immediately.
.
שימו לב למשפט האחרון, אם כולכם ראיתם את מה שאני ראיתי – יאניס נוגע בבאטלר כשהשני ירד מהזריקה- אין שום מקום להתבלבל.
כמו שאמרתי – טקסט בוק עבירה.
ממש לפי הספר.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  לילי

ספר החוקים הליגה 😂😂
עברת בהצלחה את ההשתלמות בטנש

לילי
לילי
03/09/2020 5:22:19

בסיטואציה כזאת?
נו שמעון, יש גבולי ויש ברור – זה היה ברור.
יאניס ממש נשען עליו עם היד.
אני לא מאמינה שאני בכלל צריכה להסביר את זה.
מילא העבירה של דרגיץ- שם יש עוד מקום לפרשנות.
אבל של יאניס על באטלר?
כמו שאמרתי, טקסט בוק.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  לילי

בספר החוקים של הכדורסל 2 שריקות אוויר.
בספר החוקים של הכדורסל האומנותי אחת גבולית ואחת עבירה ברורה.

לילי
לילי
03/09/2020 5:28:26

זאת שריקה שהיו שורקים ביורוליג גם, אין פה בכלל ספק.
זה טקסט בוק עבירה, אין מקום לפרשנות.
מגע פיזי בין מגן לתוקף בירידה מהזריקה = עבירה.
תמיד היה, תמיד יהיה.
לא מבינה מאיפה אנשים פה הביאו שלא.

לילי
לילי
03/09/2020 5:29:58
Reply to  לילי

תגיד לי ככה:
לדעתך יאניס נגע או לא נגע בגוף של באטלר?

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
03/09/2020 5:19:59

טרההה טרההה קיבל גם 2 מהקו….
טררההה טרההה טרההה

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

למה אדאמס וגלינארי ביחד על המגרש?

Smiley
03/09/2020 5:21:14

חחח כריס פול עשה שכטר ברחבה

onetwo3
03/09/2020 5:21:17

הצגה מגוחכת של פול

דה שוט
דה שוט
03/09/2020 5:21:48
Reply to  onetwo3

קבינגטון אשם

דה שוט
דה שוט
03/09/2020 5:21:24

הארדן חייב להתעורר

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

קובינגטון לא ישכח את הפלופיאדה של כריס פול…

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
03/09/2020 5:21:36

הנה טרההה טרהה נכנס ביד של קובינגטון, מקבל עוד 2….
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח

אשך טמיר המקורי
03/09/2020 5:22:55

איזה משחק מעפן, איזה 2 קבוצות חסרות נשמה
בושה להשוות את היכולות של הארדן ללוקה, לוקה גאון בחדירה עם סקילס גאוניים ומגוונים, להארדן אין כמעט כלום חוץ מהכמה שטיקים.
אדאמס האכזבה הכי גדולה שלי בפלייאוף, צל של שחקן, 0 אימפקט ואם כבר אימפקט שלילי, לא מנצל בכלל את הגודל נגד הגמדים – טעיתי בענק לגביו.

אבי יחיאל
אבי יחיאל
03/09/2020 5:24:02

אדמס לא עושה כלום כל הסדרה… הגמדים מתעללים בו

Smiley
03/09/2020 5:25:19

OKC מעולם לא השתמשו באדאמס כשחקן מטרה בהתקפה. הוא בעיקר חי ממסירות של גארדים בפיק נ רול או ריבאונד התקפה.
הוא שחקן התקפה די מוגבל. חייב לשפר את הטווח שלו בזריקה כדי להוות איזשהו איום

אבי יחיאל
אבי יחיאל
03/09/2020 5:23:14

שווה לבדוק מתי יוסטון עשו תרגיל נורמלי או סל בהתקפה אחרונה של רבע כלשהו…. במקום לרדת ב6 7 יורדים ב2… משחק צמוד יתרון לתאנדר… שכל משחק מישהו אחר מתעלה היום זה דורט..

דה שוט
דה שוט
03/09/2020 5:24:16

כריס פול חכם סחט 4 עונשין בסוף, יודע לעבוד על המגינים והשופטים. הכל במסגרת החוק 😀

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  דה שוט

על השופטים הכוונה. המגינים מה יעשו חוץ מלתת לו קליר פאת ואז זה אותו דבר.
אלו תרגילי סוויט לו

דה שוט
דה שוט
03/09/2020 5:28:18

עזוב קובינגטון יצא טמבל. מה אתה נוגע בו בחצי בסוף שעון? גורדון כבר עם 4 שלשות – וראס כבר הספיק להחטיא עוד פוסט-אפ 😂😂😂😂

Yp
Yp
03/09/2020 5:29:14

בוקר טוב לכולם ותודה על הקדימון
משחק שקול מאד עד עכשיו . כעת רגע האמת של בילדו והקבוצה . בחמשת המשחקים הראשונים, ב-3 דקות הראשונות של הרבע השלישי נפתח פער גדול לטובת יוסטון . במשחק 6 בילדו עצר את זה עם פסק זמן מתוזמן היטב . אחרי זה המשחק התאזן מחדש . בטוח יוסטון הכינו הפתעה טקטית לפתיחת המחצית השניה,נראה איך בילדו יגיב.אני מאד מתוח,במצב lose-lose.

אשך טמיר המקורי
03/09/2020 5:29:40

אין הרגשה של משחק 7 בכלל.
הארדן נראה מפוחד ומבוהל.
פול מחכה עם הסכין לרביעי

onetwo3
03/09/2020 5:33:33

עונת 2016-2017 הייתה העונה שסימנה את הקפיצה המטאורית של מספר נסיונות הזריקה לשלוש על ידי קבוצה. ב20 שנה האחרונות המספרים נעו בין 20 זריקות בממוצע למשחק על ידי הקבוצה שהובילה בקטגורייה לעד 31 בתקופות של הווריירס ב2015-2016.
יוסטון, שמובילה בקטגוריה הזו כבר 4 שנים ברציפות, עברה את רף ה40 נסיונות קליעה לשוש בעונה הנ"ל, ומאז ועד היום הגרף מאמיר ועולה. ב2019-2020 זרקו הרוקטס כמעט 46 פעמים לשלוש במשחק.
הערב, במחצית, הם עומדים על 30 נסיונות לשלוש (!!!) ומתוכם קלעו 12 (40%).
הת'אנדר, שמדורגים בתחתית הטבלה העונתית הזו (מקום 27 מ30 קבוצות) זורקים בממוצע 30 פעמים לשלוש במשחק.
הערב, במחצית, הם זרקו כבר 19 פעמים לשלוש, וקלעו 10 (52.5%).
ממש מעניין לאן הכדורסל הולך.
* אגב, ה30 נסיונות קליעה לשלוש של הת'אנדר העונה (מקום 27 בתחתית הטבלה) היה מעניק להם את המקום הראשון בקטיגורייה הזאת בכל עונה (!!) החל מעונת 2013-2014 ואחורה בזמן. (ב2014-2015 הם היו מדורגים שניים וב2015-2016 הם היו מדורגים שלישיים עם הנתון שלהם מהעונה הנוכחית).
מדהים בעיניי.

לילי
לילי
03/09/2020 5:39:28
Reply to  onetwo3

השאלה שלי היא אם ימצאו לזה פיתרון (מבחינת הגנות), ואז נראה התייצבות חזרה לכיוון מה שראינו באזור 16-17 או שהטירוף הזה יישאר איתנו לתמיד..

onetwo3
03/09/2020 5:48:21
Reply to  לילי

העולם לא הולך אחורה.. אם לא ירחיקו את קשת השלוש זה יעלה ויעלה

לילי
לילי
03/09/2020 5:55:40
Reply to  onetwo3

מסכימה, לכן ל14 ומטה מעולם לא נחזור.
אבל הגנות כן מתאימות את עצמן לשינויים – יהיה מעניין לראות את המאמנים שוברים על זה את הראש.

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

גלינארי מציל את יוסטון

דה שוט
דה שוט
03/09/2020 5:39:01

שמעון שים קסדה גורדון בטירוף

אשך טמיר המקורי
03/09/2020 5:39:20

חחח הזיה השיפוט בליגה

אשך טמיר המקורי
03/09/2020 5:39:32

אדאמס אתה אפס

עגל
עגל
03/09/2020 5:44:05

תן פה איזו מילה טובה לווסטברוק שפינק אותו כל השנים?
🙂

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  עגל

חחחחח

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

עבירה חמישית לקובינגטון, אאל"ט, זה יכול להיות משמעותי

אשך טמיר המקורי
03/09/2020 5:40:34

אוק האימפוטנטים מגעילים אותי יותר מיוסטון

אשך טמיר המקורי
03/09/2020 5:41:47

אדאמס אתה בושה לעמדה 5

onetwo3
03/09/2020 5:43:01

גילגיוס אלכסנדר פשוט נוראי.

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

לא צריך לתת לגלינארי את הכדור!!! למה הם לא מקשיבים לי???

דה שוט
דה שוט
03/09/2020 5:43:35

היום בורחים ולא מחזירים. יאללה הארדן תגיע

אשך טמיר המקורי
03/09/2020 5:43:40

הארדן מועד על דורט, זה עבירה בימינו.

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

אוקלהומה לא יצאו מחדר ההלבשה אחרי המחצית. לסדר מצבים ללודוביק וזהו.

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

נו סוף סוף

אשך טמיר המקורי
03/09/2020 5:45:14

קובינגטון ענק בסדרה הזאת – מס' 1 ביוסטון

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

נכון. אחת ממילותיו האחרונות של הינקי, בGOZ, הייתה שאסור להטריד אותו. צדק.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

ראית מה האיש שלי קראודר היום עשה?

מנחם לס
03/09/2020 5:45:34

איזו חסימה נפלאה של קובינגטון

מנחם לס
03/09/2020 5:46:09

שימו לב שהארדן מתקרח

אשך טמיר המקורי
03/09/2020 5:47:08
Reply to  מנחם לס

השיער נבל

אבי יחיאל
אבי יחיאל
03/09/2020 5:48:44

ככה זה שלא רואים חשפנית כבר חודשיים

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

קשה קשה אין משהו שיפיח אנרגיה אחרי משחקים

עגל
עגל
03/09/2020 6:08:24

חחח

אשך טמיר המקורי
03/09/2020 5:46:46

בא לי להקיא מהפלגמטיות של אדאמס

אבי יחיאל
אבי יחיאל
03/09/2020 5:47:15

טאקר מאכזב כל הסדרה מהזריקות בפינה

onetwo3
03/09/2020 5:49:42

הערב, עד עכשיו – כן (1 מ6 לשלוש)
אבל:
לא בכל הסדרה, וגם הערב זה יכול להשתנות.
חוץ מזה יש לו השפעה עצומה על יוסטון לדעתי, בעיקר בכל מה שקשור ללחימה והגנה

onetwo3
03/09/2020 5:47:35

יוסטון עדיין עם 100% מהעונשין (13 מ-13)
זה יכול להיות משמעותי אם יתפתח להיות צמוד לקראת הסיום

מנחם לס
03/09/2020 5:48:29

אני מת לראות יום אחד את הארדן עם הזקן, וקרחת ברמת "0" (מייקל ג'ורדן)

מנחם לס
03/09/2020 5:49:52

אני מקווה שעתה כולם מאמינים לי שהמזרח יותר חזק: ארבעת הקבוצות החזקות ביותר (לא לפי סדר) הן הסלטיקס, הלייקרס, מיאמי, וטורונטו

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  מנחם לס

חחחחחחחח הבדיחה היומית

אשך טמיר המקורי
03/09/2020 5:57:07
Reply to  מנחם לס

אני הסכמתי איתך כבר לפני כמה שבועות בפוסט

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

צריך להחזיר את בייזלי

popo
popo
03/09/2020 5:53:39

חוזר בי
תכניס את ראס עכשיו!

popo
popo
03/09/2020 5:55:47
Reply to  popo

וי וי הארדן!
מה יהיה???????????,,*****

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

הארדן בשלשול של הלייף שתה חומר משלשל לפני המשחק

דה שוט
דה שוט
03/09/2020 5:55:22

חחח ריברס חסם את דורט 😂😂😂

The Bla bla Man
The Bla bla Man
03/09/2020 5:55:51

כולם מתבכיינים כאילו כבר 15 לרוקטס וזה כולה משחק של 2 נקודות הפרש

popo
popo
03/09/2020 5:56:08

וי וי הארדן!
מה יהיה???????????,,*****

אשך טמיר המקורי
03/09/2020 5:58:06
Reply to  popo

שלשול של הארדן במאני זה אחד הדברים הבטוחים בעולם.

אבי יחיאל
אבי יחיאל
03/09/2020 5:57:50

איך בא לי להיות כבר אחרי המשחק… לא עומד במתח הזה….הלווואי הלוואי שניקח…. הארדן חייב להגיע זה עוד אחד מהמשחדים שישחירו לו את הקריירה.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

לא יגיע וישחירו בצדק

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

הארדן איזה היחנקות ירוןןןן

The man
The man
03/09/2020 6:00:22

מה הארדן מנסה לעשות

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  The man

מחרבן גם מהקו היחנקות סטייל לברון 2011

אשך טמיר המקורי
03/09/2020 6:00:57

איכססססססססססססס

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

דה שוט הגיע הזמן ל12 דולר שלך

מנחם לס
03/09/2020 6:02:10

ווסטברוק 7 מ-11

The man
The man
03/09/2020 6:02:19

אם מישהו יכול להושיע את יוסטון זה רק ווסטברוק

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  The man

מושיע כרגע אבל זהירות רבע אחרון לפניך

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

ראס זורק כמוני מחצי פינה רק עם הקרש הוא קולע פחות טוב כי הוא קופץ גאמפ סתם גבוה, זו זריקה שמצריכה רוגע ולא גאמפ

אשך טמיר המקורי
03/09/2020 6:02:45

אני לא מצליח להנות מהשלשול של הארדן וווסטברוק כי אוק כזאת אימפוטנטית שאני לא מסוגל להיות בעדה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

תמיד תחשוב מי עדיף נגד השיקצה שאתה מתלבט

אשך טמיר המקורי
03/09/2020 6:04:42

זה לא משנה, שתיהן קבוצות מביכות

דה שוט
דה שוט
03/09/2020 6:02:56

הארדן חייב להגיע. יגיע!

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  דה שוט

לא יגיע

דה שוט
דה שוט
03/09/2020 6:06:54

חחח

מנחם לס
03/09/2020 6:03:11

ווסטברוק – התקווה היחידה של יוסטון

אהרון שדה
03/09/2020 6:03:14

מהפך

דה שוט
דה שוט
03/09/2020 6:03:30

וואו ראס!

דה שוט
דה שוט
03/09/2020 6:04:18

טמיר אצה כל כך בעד יוסטון שזה שקוף כמו חלון אחרי שטיפת מכוניות. ראס אדיר

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  דה שוט

מחכה כמו כולנו לקרב השיקוצים הגדול

לילי
לילי
03/09/2020 6:04:30

ראס מנצח ליוסטון את המשחק.

המשגיח
03/09/2020 6:04:37

ווסטברוק בדקות גדולות

The man
The man
03/09/2020 6:05:09

הרבע האחרון הגיע וזה לא 15 ליוסטון
אוקלוהמה ב8

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  The man

גם 20 הם מאבדים 🙂

popo
popo
03/09/2020 6:05:15

ראש מחזיק את יוסטון!!!!!
כו

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

להחזיר את לודוביק, להרגע, ויהיה בסדר.

מנחם לס
03/09/2020 6:05:45

ווסטברוק – נתן…ועכשיו הוא לוקח… את יוסטון לחצי הגמר

דה שוט
דה שוט
03/09/2020 6:06:04

טמיר – מאז הבועה זה מאזן הצפיות שלך:
לייקרס 2
לוקה 3
יוטה 1
מיאמי ובוסטון 2 כ״א
יוסטון 11

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  דה שוט

יפפפפפ חחחחחח הוא אוהד שרוף שלהם

אשך טמיר המקורי
03/09/2020 6:08:04
Reply to  דה שוט

נו ברור, אין שמחה כשמחה לאיד, ואני אוהב להיות שמח

Smiley
03/09/2020 6:06:40

אם הברגים של ווסטברוק ממשיכים להיות מחוזקים ברבע הרביעי זה של הרוקטס. ל-OKC אין אף אחד שמסוגל לשמור עליו. עליון פיזית ואתלטית על כל שומר

onetwo3
03/09/2020 6:07:24

האיבודים פקטור מרכזי במשחק.
16 לת'אנדר לעומת 9 לרוקטס.
מאבק מעניין בריבאונדים – 33 לכל קבוצה. (מי שמנצחת בריבאונדים על פי רוב מנצחת במשחק בפלייאוף הזה, לא רק בסדרה הזו. נקודה מניינת)

onetwo3
03/09/2020 6:07:39
Reply to  onetwo3

מעניינת

Smiley
03/09/2020 6:07:52

– יותר גרוע מ-2-0 –
#רונן_דורפן

סיכום ראשון ועיקרי. נכתב בערך דקה לסיום:

שום דבר שמיאמי עושה – מילווקי לא מוכנה לו. כשדרגיץ׳ להט במחצית הראשונה, הוא לפתע הפסיק לזרוק ברבע השלישי. למרות שקלע 40 במשחק הראשון, מיאמי לא הלכו אל ג׳ימי באטלר ברבע האחרון. והם שוב ושוב תקפו ב-10 השניות הראשונות של ההתקפה בדיוק כשאתה חושב שהם ירצו לאכול את השעון. כשהבאקס השוו ל78-78. ריצת 0-5 של ההיט. כשהבאקס עלו ליתרון 91-90 ריצת 13-2 של ההיט. מיאמי שוב ושוב ושוב מזיזה את מחוג המונמנטום.

והסיכום היה אמור להיות: יאניס מתוסכל. מילווקי בפיגור 0-2. ואריק ספואלטרה בקליניקה של אימון על מייק בודנהוזר.

🏀

עדכון עם הסיום: שרשרת אירועים מטורפת ראתה את מילווקי מוחקת 6 נקודות פיגור ואת יאניס מבצע עבירה שמפסידה לבאקס את המשחק. עכשיו זה כבר לא רק 0-2 זה יותר גרוע. זה גם יאניס הפסיד את המשחק.

🏀

אבל זה בעצם עוד יותר גרוע.

כבר בסדרה מול אורלנדו המאד צנועה הבאקס התקשו לברוח בתוך משחקים. הם נופלים כל הזמן למלכודות. בסדרה מנוטרלת יתרון ביתיות הם יכולים לחזור נגד מיאמי ולדעתי גם יעשו זאת. אבל הבעיות שלהם נחשפות יותר ויותר. הם שקופים מדי. הם צריכים שיטת משחק אחרת. הם צריכים מקבלי החלטות בקו האחורי. הם נראים רחוקים מאד מלהיות קונטנדרים.

דה שוט
דה שוט
03/09/2020 6:08:04

השמאלית של ראס – בשביל זה קמים בבוקר. ללברון היו כאלה. גם למייקל ולפני הארדוויי. אין על שמאליות

popo
popo
03/09/2020 6:08:40

והנה דוגמא לפניכם לחידה, רבותי נא לשבת,ובכן החידההיא כז"ן חידת ווסטברןק"…

onetwo3
03/09/2020 6:09:01

הרבע הרביעי של …. הארדן!!!!!!!

עגל
עגל
03/09/2020 6:10:43

משחק 7, הידיים רועדות והשלשות לא נכנסות. הייתי מצפה דווקא מיוסטון עם הניסיון המר שלה להפסיק ליידות ולהתחיל לחדור פנימה אבל הגיהנום יקפא לפני שזה יקרה.
מי היה מאמיו שדווקא ווסטברוק יהיה השחקן החכם ביוסטון

עגל
עגל
03/09/2020 6:11:41
Reply to  עגל

זה רק מחדד את הביצועים המדהימים של קליבלנד שבדיחה את ג"ס במשחק 7

שגיא נאור
03/09/2020 6:14:17
Reply to  עגל

ניצחו את המשחק עם 93 נק'…

עגל
עגל
03/09/2020 6:18:31

היו שם שני שחקנים שלא רעדו להם הידיים . . .

onetwo3
03/09/2020 6:10:59

הגיע הזמן לרשום דברים על המגן זיעה שעל הראש ולא על הנעליים

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
03/09/2020 7:11:35
Reply to  onetwo3

מגני זיעה אף אחד לא קונה…..

אשך טמיר המקורי
03/09/2020 6:10:59

אדאמס אתה פאתטי. מנטליות של סמרטוט רצפה.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

לגמרי חחח סתם רץ מצד לצד

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

דורט חוגג על האוס בורח לו תמיד

שגיא נאור
03/09/2020 6:12:46

פול התעורר איך שהרבע הרביעי התחיל.

אבי יחיאל
אבי יחיאל
03/09/2020 6:13:08

תם הטקס….כריס פול משתלט😪

דה שוט
דה שוט
03/09/2020 6:13:44

לא היום

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  דה שוט

יוסטון גמורים הארדן בשלשול היסטורי

דה שוט
דה שוט
03/09/2020 6:13:29

זה ייגמר בהתקף לב לכמה מהחברים כאן 🤦‍♂️

אבי יחיאל
אבי יחיאל
03/09/2020 6:24:12
Reply to  דה שוט

אמת

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

לא מבין מה אדאמס וגלינארי עושים על הפרקט. להעלות את ביזלי מיד.

שגיא נאור
03/09/2020 6:15:51

אדאמס נראה נורא, אמרו שהוא סובל מכאבים בגב. הוא קופץ כמו בובאן, איבד את כל האתלטיות.

אשך טמיר המקורי
03/09/2020 6:16:58

לא יכול להרגע מהנרפות של אדאמס, שום ניסיון לתפוס עמדה בצבע ולדרוש כדור על הגמדים, רץ מצד לצד ולא עושה דבר, מגיע אליו כדור בצבע במקרה הוא בכלל לא חושב לכיוון, ישר מעביר הלאה כמו תפוח אדמה לוהט.
ראס ובילי הרגילו אותו במשך שנים להיות עבד נרצע וזה השתלט על כל יישותו.
שחקן מבוזבז.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

פרגן לראס שפינק אותו וגרם לאנשיםפה לחשוב שהוא אולסטאר

עגל
עגל
03/09/2020 6:21:45

בדיוק
🙂

דה שוט
דה שוט
03/09/2020 6:22:40
Reply to  עגל

בדיוק. כבר אמרת קודם

מנחם לס
03/09/2020 6:17:21

CP3!!!!!

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

חח פול התעורר הארדן חנוק

שגיא נאור
03/09/2020 6:17:34

פול רואה את קובינגטון זה כמו שור וסדין רדום

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

קובינגטון משחיל גם

אשך טמיר המקורי
03/09/2020 6:18:16

יש !!! יאללה לחסל לחסל לחסל, השלשול בורח להם לפארקט!

אשך טמיר המקורי
03/09/2020 6:18:37

אני עדיין מחכה למופע האימים של ראס

Smiley
03/09/2020 6:18:40

נקמת הג'דיי בכיכובו של CP3

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  Smiley

כרגע קובינגטון משחיל אותו

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

למה אדאמס על הפרקט???

שגיא נאור
03/09/2020 6:23:05

באמת לא ברור, לא תורם בשום אספקט

אשך טמיר המקורי
03/09/2020 6:19:31

אדאמס יא אפס !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

מנחם לס
03/09/2020 6:19:49

לקובינגטון 5 פאולים

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

קובינגטון משחיל את פול גם חח

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

סקוט פוסטררר דואג להרוג את הארדן חיכה לוידוא הריגה כל המשחק לקלאץ 🙂

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

סקוט פוסטר בגיים 7 של הארדן זה שיבוץ של התאגיד 🙂

דה שוט
דה שוט
03/09/2020 6:23:22

😂😂😂😂😭😭😭😭😭

אשך טמיר המקורי
03/09/2020 6:22:53

חחח איזה שטות

Smiley
03/09/2020 6:23:05

אם פול מוסר לפוסטאפ של אדאמס (ויוצא הדבר המצחיק ההוא) סימן שכבר לא מגיע לו חמצן למוח ובזה OKC תלויים. אם פול יחזיק מעמד את הדקות האחרונות

onetwo3
03/09/2020 6:23:11

איי איי.. מה יהיה הסוף עם השופטים האלה.
האם יהיה משחק אחד שבהם נוכחותם לא תורגש?
האם הם ילמדו לא לשרוק כשלא חייבים?
האם הם ייתנו את הבמה למשחק עצמו ולא להם?

עגל
עגל
03/09/2020 6:30:47
Reply to  onetwo3

עזוב אותך שיפוט, נסה להתעלם מזה. גם אם יוסטון תודח בגלל טעות שיפוט לא אקח את זה ללב. זה חלק מהמשחק

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

כנראה אין את זה להארדן זאת האמת המרה, כזה היחנקות אני זוכר רק ב2011 מול המאבס

onetwo3
03/09/2020 6:25:35

מה כולם פה נתפסים לאדאמס? הבן אדם עם המדד פלוס מינוס הגבוה משל כל החמישייה יחד. עושה את שלו בשקט, גם אם תפס משחק רע.

תפנו את האצבע לשג"א וגלינרי. שם הבעיה האמיתית הערב

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  onetwo3

שגא היום זה MVP של יוסטון

שגיא נאור
03/09/2020 6:29:35
Reply to  onetwo3

שקרים וסטטיסטיקה, הוא נוראי

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

ראס חושב הוא דמיאן

ג'ט לג
ג'ט לג
03/09/2020 6:26:02

מארק גקסון: סטיבן אדמס היה צריך לקחת את הכדור פנימה ולא למסור לדורט.

מארק ג'קסון בפוזשן אחכ שבו אדמס מקבל כדור בפוסט: אדאמס הןא לא השחקן למהלכים כאלה….

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  ג'ט לג

חחחחחחחחחח

popo
popo
03/09/2020 6:26:05

איזו ההיעלמות של הארדן,ווסטברוק משחק חודר יאאלה שני המניאקים שיתחילו להזיז את התחת!

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אבל הצלת החוץ של אדמס הייתה מעבר לחצי מה אין חצי?

אשך טמיר המקורי
03/09/2020 6:27:52

זה בעצם דורט נגד קובינגטון.

דה שוט
דה שוט
03/09/2020 6:28:44

שופטים מפגרים

דה שוט
דה שוט
03/09/2020 6:30:59
Reply to  דה שוט

מזל שדאנטוני אמר להם שהיה חצי. איך לא ראו את זה?

אשך טמיר המקורי
03/09/2020 6:28:52

אדאמס לא שווה את משקלו בשוק הבשר.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

שגא הMVP של יוסטון אם ינצחו צריך לתת לו את הפרס

דה שוט
דה שוט
03/09/2020 6:30:09

היום זה של יוסטון

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

גורדון האפס מחרבן כל הרבע האחרון אמרתי לך דה שוט הוא נחנק סדרתי שנים, אם לא הוא הם מנצחים את גולדן ב18. גם ראס מתחיל להיחנק 2 החטאות

onetwo3
03/09/2020 6:30:29

גלינרי נפל לפני שגורדון נגע בו..

סוסמעץ
סוסמעץ
03/09/2020 6:30:30

מי שהמתין כמוני לווסטבריק שייחרב את המשחק
==
אז הנה

IDO
IDO
03/09/2020 6:30:37

גורדון פעולה טובה שש גרועות

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אין מצב שהצאלנג הזה יתקבל חחח בחיים לא היה תוקף

אבי יחיאל
אבי יחיאל
03/09/2020 6:31:24

מנחם הימור

Smiley
03/09/2020 6:31:33

זאת אמורה להיות עבירת חצי. הייתה "שליטה" לאדאמס בריבאונד

דה שוט
דה שוט
03/09/2020 6:31:41

שמעון היום זה של יוסטון

מנחם לס
03/09/2020 6:31:41

כמובן שד'אנטוני מפוטר מחר אם יוסטון לא מנצחת

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  מנחם לס

חם מהתנור של מחר

אשך טמיר המקורי
03/09/2020 6:31:54

קורת רוח קטנה שאבתי מההשלכה לשלוש של ראס בזמן הקריטי הזה ואז החטאה נוראית מתחת לסל והתבכיינות לשופטים.
צריך לקחת מה שיש.

מנחם לס
03/09/2020 6:32:39

דורט הוא סיפור שלא היו הרבה כאלה

Smiley
03/09/2020 6:32:40

למה כריס פול לא מקבל את ההחלטות ב-OKC? הוא נהנה לראות את שג"א רץ ל-15 כיוונים שונים ובסוף מוסר לרוקטס…

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אז גילינו שללו דורט יש ביצים? שיא קריירה של 30 נק בגיים 7 אה? בסוף יגידו פול ניצח 🙂
הארדן עם 12 נק מביך

שגיא נאור
03/09/2020 6:33:30

האמריקאים התחילו עם הנתונים המופרכים שלהם – הכי מבוגר שעושה טריפל דאבל במשחק 7..

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

חחחחחחחחחחחח

אשך טמיר המקורי
03/09/2020 6:45:30

הרוקי שלא נבחר בדראפט שקלע הכי הרבה במשחק 7…

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

חח פול ניסה נאטמאג וראס עם ניגור לייאפ

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

שרודר לא פוגע היום זריקות נוחות

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

הארדן בורח מהכדור וראס מנגר למוות

מנחם לס
03/09/2020 6:35:31

לדעתי הלייקרס מעדיפה שיוסטון תנצח

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  מנחם לס

מה פתאום אין להם גארדים להארדן וראס. מול אוק הם יטיילו החבר בננה יביא לשיקצה קליר פאת

popo
popo
03/09/2020 6:35:39

איזה הגנהשל שתי קבוצות!!!

onetwo3
03/09/2020 6:35:52

למישהו יש הסבר הגיוני למה דונובן הושיב את דורט, השחקן שבזכותו הוא במשחק?

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

למה ראס חושב שהוא שחקן פוסט? כל החרבון חחח ראס הנחנק גורדון נחנק הארדן משלשל כצפוי

popo
popo
03/09/2020 6:36:29

ווסטברןק תעש ה איה כבוד

popo
popo
03/09/2020 6:40:14
Reply to  popo

יאאאאלה איזה מתח!!!!!!!!
שנים😁לא היהלי כזה ריגוש!

מנחם לס
03/09/2020 6:36:40

שי היה איום רוב הסידרה. הערב הטוא נטוב מאד

trusttheprocess
trusttheprocess
03/09/2020 6:36:51

ווסטברוק זה אסון
למה הוא זורק כל הזמן

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

כי הארדן בורח מהכדור

trusttheprocess
trusttheprocess
03/09/2020 6:38:24

אז שיתן לגורדון או קובינגטון לזרוק
הוא לא פוגע בכלום

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
03/09/2020 6:38:55

+100

דה שוט
דה שוט
03/09/2020 6:37:01

אבנים על הידיים

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
03/09/2020 6:38:01

ההגנה של יוסטון תענוג

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

פול עם החטאה ממטר חחח, שרודר היום מנגר למוות

אבי יחיאל
אבי יחיאל
03/09/2020 6:38:13

מי יותר גבר עכשיו זה כל הסיפור

אשך טמיר המקורי
03/09/2020 6:39:26

הגברים כאן הם קובינגטון וטאקר בצד של יוסטון, ודורט ושרודר בצד השני.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

טאקר חושך מוות ושרודר סגן MVP של יוסטון היום.

עגל
עגל
03/09/2020 6:41:28

הארדן ניצח את הסדרה במהלך הגנתי
זהו, אני יכול למות בשקט

דה שוט
דה שוט
03/09/2020 6:38:34

אני מתעלפת

אשך טמיר המקורי
03/09/2020 6:38:34

חחחחח איזה מופע היחנקויות מכל הצדדים.
בשביל בידור חינמי זה לא רע.

MBK
MBK
03/09/2020 6:38:34

פול נגד ווסטברוק
כל אחד עם גורילה על הגב

אשך טמיר המקורי
03/09/2020 6:41:50
Reply to  MBK

שניהם הפסידו

לילי
לילי
03/09/2020 6:44:33

+1000000000

שגיא נאור
03/09/2020 6:38:41

שיא העולם לפלופים בעשר שניות

לילי
לילי
03/09/2020 6:38:53

כמה הצגות בפחות מחצי דקה 😱😱😱😱😱😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

יואווו לא צחקתי ככה שנים!

לילי
לילי
03/09/2020 6:39:27
Reply to  לילי

ניימר אתה מסתכל?
תלמד בבקשה!!

אבי יחיאל
אבי יחיאל
03/09/2020 6:38:56

גף גרין צריך להיות על המגרש

מנחם לס
03/09/2020 6:39:08

מה שכתבתי בפוסט שזה עתה פרסמתי מתאים עכשיו לכריס פול. יותר מדי דברים מקשים עליו עכשיו

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

גורדון זה נזק מהלך אמרתי לך דה שוט חכה לרבע אחרון או לא?

onetwo3
03/09/2020 6:39:21

טאקר הוא שחקן שכיף שהוא איתך

Smiley
03/09/2020 6:39:32

איזה חוסר ניצול הזדמנויות מצד שתי הקבוצות. כל אחת נמגישה לשניה הזדמנות, והשניה זורקת לפח

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

הארדן כמעט איבד כדור שוב בורח מהזריקה חח

לילי
לילי
03/09/2020 6:40:08

יואווו והראו את זה שוב..
אני באמת בוכה פה, אתם לא מבינים 😭😭😭

אבי יחיאל
אבי יחיאל
03/09/2020 6:40:12

יששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששש

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

פול מסר חחחח לא היה לו ביצים לזרוק על קוביגטון ולנצח את המשחק. פוסי אס ביץ

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

מחר רועי במחשבות, הארדן המגן הכי טוב בליגה חחח

אשך טמיר המקורי
03/09/2020 6:41:13

כריס פלופ חזר לביקור אורח מפואר

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

הארדן צריך לומר יש ווינרים ולוזרים פשוט ככה הלוזרים לא מנצחים גיים 7. הבעיה שהארדן חירבן למוות במשחק הזה ולא יכול לומר כזה דבר 🙂
כריס פול פחד מוות לזרוק את הזריקה האחרונה על קובינגטון LOL. יו נוט בילד פור דיס שיט ביץ'

salva brazilay
salva brazilay
03/09/2020 6:41:22

שהארדן מתאמץ בחלק של המגרש שהוא שונא, הוא שחקן הגנה מעל הממוצע

לילי
לילי
03/09/2020 6:41:23

אתם מאמינים שהארדן ניצח עכשיו עם ההגנה?
וואוו, מה זה המשחק הזה????

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  לילי

לא חוכמה לא נשאר זמן אז קפץ מה כבר יכל לעשות?

לילי
לילי
03/09/2020 7:01:24

ברור שלא חוכמה – סוראליסטי!

עגל
עגל
03/09/2020 6:44:03
Reply to  לילי

ימות המשיח, כנראה שביבי מתפטר בקרוב

לילי
לילי
03/09/2020 7:01:37
Reply to  עגל

הלוואי!!

דה שוט
דה שוט
03/09/2020 6:41:29

קלאץ׳ של יוסטון. אמרתי לכם. יחיאל תשתה מים

לילי
לילי
03/09/2020 6:42:58
Reply to  דה שוט

קלאץ בפלופים אולי
ניצחו בגלל שכולם שם משחקים על העבירה ולא על הניצחון, ופוזשן הגנתי אחד.

גיא הירוק
03/09/2020 6:43:19
Reply to  דה שוט

הרגת אותי עכשיו…
התגובה המצטיינת של הבלוג החי!

דה שוט
דה שוט
03/09/2020 6:47:09

כתבתי את זה גם בארבע אחר הצהריים

MBK
MBK
03/09/2020 6:42:00

איזה בלוק של הארדן
אחד המשחקים הכי מסריחים שלו
פול דיבר במשחק הקודם כאילו הוא מייקל ג’ורדן והיום הוא לא סיפק את הסחורה בדקה האחרונה

trusttheprocess
trusttheprocess
03/09/2020 6:42:15

אני עדיין לא מבין מה דורט עשה
היה לו את הכדור בשליטה מלאה בתוך המגרש
העה צריך לזרוק לסל

לילי
לילי
03/09/2020 6:47:39

כנראה נלחץ, האמת מבינה – בקושי שיחק כדורסל העונה (ובכלל) פתאום דקה אחרונה של משחק 7.

Smiley
03/09/2020 6:42:23

היקום שואב את עצמו פנימה… הארדן מנצח במהלך הגנתי

אשך טמיר המקורי
03/09/2020 6:42:38

מופע בידור לכל המשפחה.

לילי
לילי
03/09/2020 6:43:50

לא צחקתי ככה שנים בגלל משהו שהוא לא סרטונים של אנשים נופלים ביוטיוב.

IDO
IDO
03/09/2020 6:42:44

אחלה הארדן.

popo
popo
03/09/2020 6:43:09

וווווווווואו
איזה רגע מדהים!
מי התסריטאי של הדבר הזה???,,

מי?

MBK
MBK
03/09/2020 6:43:32

CP3 מחליף את השם שלו לפיפי3

מנחם לס
03/09/2020 6:45:10

יש לOKC פאול לתת

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
03/09/2020 6:45:34

היכונו לקרב השיקסות הגדול, אבו זקן בלה-בוםםםםםםםםםםםםםםםםם

אבי יחיאל
אבי יחיאל
03/09/2020 6:45:35

יש מצב שחגגתי מוקדם????.

shadow
shadow
03/09/2020 6:47:21

דורט פיספס הזדמנות לעשות הארדן להארדן

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

חחחחחח חגגת מוקדם מאד גם אני חשבתי 0.5 נשאר חחחחחחחחחחח

מנחם לס
03/09/2020 6:45:42

שלשה ויש הארכה

דקסטר
דקסטר
03/09/2020 6:46:07

לדורט היה מספיק זמן להשהות את הזריקה

אבי יחיאל
אבי יחיאל
03/09/2020 6:46:43

כריס פול גומר את זה ….. איזה אסון

מנחם לס
03/09/2020 6:46:56

שלשה ויש נצחון…..

דקסטר
דקסטר
03/09/2020 6:47:02

רגע… יש עוד זמן

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

חחחחחחחחחחחחחחחחחח זה לא נגמר קובינגטון חירבן מהקו שלשה ואוק מנצחים לולללללללללללל יחיאל גלינארי לצערי דופק שלשת באזר סטייל בייליצה…….

salva brazilay
salva brazilay
03/09/2020 6:47:22

אוקלוהומה יגנבו את זה בסוף חח

אבי יחיאל
אבי יחיאל
03/09/2020 6:47:28

שלא יעשו עבירה לשלוש

MBK
MBK
03/09/2020 6:47:29

זה יהיה הוליווד אם OKc תנצח
ההתקפה האחרונה שלהם נוהלה גרוע
היו צריכים לקחת טיים אאוט

אשך טמיר המקורי
03/09/2020 6:47:30

חחח הייתי בטוח שנגמר כבר פתאום המשחק חוזר

onetwo3
03/09/2020 6:47:48

לא הבנתי את זה..
ד'אנתוני עם מסיכה 47 דק' מהמשחק ואז מוריד אותה לזמן שנשאר?
מוזר מאוד..

NFS
NFS
03/09/2020 7:11:39
Reply to  onetwo3

המסיכה עשתה לו פלופ

שגיא נאור
03/09/2020 6:47:49

יאללה דורט, תעשה צדק

מנחם לס
03/09/2020 6:47:56

אני הייתי עושה תרגיל לגלינרי

דה שוט
דה שוט
03/09/2020 6:48:03

התקף לב, הרגו אותנו

onetwo3
03/09/2020 6:48:03

הלוואי שדורט יקלע

shadow
shadow
03/09/2020 6:48:15

דורט פיספס הזדמנות לעשות הארדן להארדן

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

צריך לגלינארי

לילי
לילי
03/09/2020 6:48:31

יוסטון ממש משתלים ךהפסיד את זה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  לילי

יפ חחח

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

פול רוצה מתנות מהשיפוט חח

MBK
MBK
03/09/2020 6:49:40

הזברות הזויים היום
ה 3 שניות אחרונות שוחקו 10 דקות

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  MBK

צריך דרמה בליגה הטובה בעולם

MBK
MBK
03/09/2020 6:50:04

צריכים טיפ אין של אדאמס

MBK
MBK
03/09/2020 6:53:33
Reply to  MBK

משחק 7 היסטורי שכמעט והיה נזכר לנצח בגלל השופטים

אבי יחיאל
אבי יחיאל
03/09/2020 6:50:06

לא ייאמן

trusttheprocess
trusttheprocess
03/09/2020 6:50:21

השיפוט הוא בדיחה

שגיא נאור
03/09/2020 6:50:26

Omg

דקסטר
דקסטר
03/09/2020 6:50:33

וואו!

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח אוק מקבלים זריקה LOLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLL

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
03/09/2020 6:50:39

שוב ציפיצפוץ נכנס לעניינים.
טרההה טרההה טרההה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

חחחחחחחח איזה שיפוט מביך פרידום אוף מובמנט

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
03/09/2020 6:52:14

וזה הולך לו יופי

onetwo3
03/09/2020 6:50:45

דורט לא על המגרש?? ושג"א כן??
מגיע להם להפסיד..

מנחם לס
03/09/2020 6:50:48

זריקת פאול ופוזשיון אחרי

trusttheprocess
trusttheprocess
03/09/2020 6:51:07

גלינארי יא אידיוט

shadow
shadow
03/09/2020 6:51:26

כרגיל השופטים הורסים את המשחק בגלל ההימורים. חחחחחח איזה ביזיון השיפוט באנביאיי

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

גאלו מחרבן אבל יפצה בשלשת נצחון

דה שוט
דה שוט
03/09/2020 6:51:39

זה משחר כדורסל מה שקורה כאן? נראה כמו כנס רופאים מנתחים

NFS
NFS
03/09/2020 7:14:15
Reply to  דה שוט

חזק 😁

אבי יחיאל
אבי יחיאל
03/09/2020 6:51:44

אשכרה לא יכולים לנצח בשקט עד שלא יהרגו אותנו לא יירגעו…..

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

חחחחחחחחחחחחח אני רק חושב עליך כל הרבע

לילי
לילי
03/09/2020 6:51:52

מהה???
לא הבנתי.
גיא/ עידו/ מישהו יודע להסביר מה הלך פה עכשיו?

salva brazilay
salva brazilay
03/09/2020 6:52:02

הורג אותי שדקה אחרונה זה ארבעים דקות

מנחם לס
03/09/2020 6:52:03

הכל ללא קהל רבותי

דקסטר
דקסטר
03/09/2020 6:52:03

באמת כדורסל מעולם אחר….

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
03/09/2020 6:53:35
Reply to  דקסטר

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחח

דה שוט
דה שוט
03/09/2020 6:52:29

עשרים דקות שיחקו 2.6 שניות 😂😂😂😂😂

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  דה שוט

חלחחחחחחחחחחחחחחחחחח

אבי יחיאל
אבי יחיאל
03/09/2020 6:52:54

ישששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששש

onetwo3
03/09/2020 6:53:02

מאמן פחדן ומקובע, לא מגחיע לו לנצח.
שג"א וגלינרי, דורט במשחק חייו – ודורט לא על המגרש?.? למה?
מגיע להם להפסיד

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  onetwo3

שגא נוראי היום יוסטון צריכים לשלוח לו מעטפה ופרחים

דקסטר
דקסטר
03/09/2020 6:53:09

וואלה 3 פסקי זמן ולא הצליחו למסור מהחצי

thog בוזז הדרכים
thog בוזז הדרכים
03/09/2020 6:53:24

So much anti clutch

אשך טמיר המקורי
03/09/2020 6:55:43

100+

shadow
shadow
03/09/2020 6:53:27

למה גלינרי זרק ולא פול?

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

איזה דבילים אוק חחחחחחחחחחחח מסרו לאדמס לשלשה חחחחחחחחחחחחחחחחחח אחרי כל זה אוי אני נקרע מצחוק
מה שהפסיד לאוק זה שאני גיא ואשך הימרנו על אוק בבראקט

אשך טמיר המקורי
03/09/2020 6:55:20

עזוב הם על הפנים

Smiley
03/09/2020 6:58:09

לא הייתה ברירה. היו איזה שלוש פסקי זמן ולא הצליחו להוציא חוץ

ברוך רובין
ברוך רובין
03/09/2020 6:59:02

שיש כל כך הרבה לוזרים על המגרש מישהו צריך להפסיד

אשך טמיר המקורי
03/09/2020 8:56:27

100+

דה שוט
דה שוט
03/09/2020 6:53:54

בוקר טוב אדם ולילי ריגר – ואבי יחיאל!

אבי יחיאל
אבי יחיאל
03/09/2020 7:08:31
Reply to  דה שוט

אוהב אותך אח שלי היקר……… אשתי תהיה מבסוטית היום הערתי את הביניין!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! יאללה יוסטון

onetwo3
03/09/2020 6:54:02

בבקשה. שג"א לא ראוי.
אולי בעונה הבאה.

דקסטר
דקסטר
03/09/2020 6:54:08

ומי מקבל בסוף את הכדור… סטיבן אדמס..

אשך טמיר המקורי
03/09/2020 6:54:39

סילי בילי… סילי בילי… המופע ההומוריסטי לכל המשפחה הסתיים

דה שוט
דה שוט
03/09/2020 6:55:53

טמיר!!!!! ניצחת!!!! אתה ממשיך. שה״ג: שנת השיקוצים הגדולה!!!!!

onetwo3
03/09/2020 6:55:07

21 איבודים לעומת 12
זה ההבדל

עגל
עגל
03/09/2020 6:55:21

הרגו אותנו אבל סוף סוף זה נגמר.
במשחק כזה, ורק במשחק כזה, הקהל חסר

לילי
לילי
03/09/2020 6:56:20
Reply to  עגל

הכי מדוייק שהיה לנו הערב +1

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

בוקר טוב אבי יחיאל

אבי יחיאל
אבי יחיאל
03/09/2020 7:09:55

קוריוז אני כבר לא בנוי לסוף כזה נשבע שהרגליים שלי רעדו נשבע…… אוהב את יוסטון יותר מכל תושבי טקסס ביחד כולל דאנטוני

לילי
לילי
03/09/2020 6:55:44

אז כנראה שלOKC היה יותר חשוב להפסיד, מעניין.
דווקא חשבתי שהארדן כבר ממש עייף ומת ללכת לאיזה מועדון חשפנות, אבל כנראה שכריס פול רוצה לנצל את הכסף מהשוד בטרנינג.
.
וברצינות?
לא חושבת שראיתי שתי קבוצות שיותר ניסו להפסיד משחק 7 בפלייאוף – ואתמול היה לנו יוטה-דנבר.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  לילי

לגמרי

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
03/09/2020 6:55:48

אני יוצא חוצץ, נמנע ממני להגיד תמ"א טקס היום, אני יוצא להפגין בבלפור ולהעיף משם את השיקוץ שמנע ממני להכריז…
לפי מרנ"ן הוא אשם!

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

וואלה הארדן פרגן לפול ולא עקץ

דה שוט
דה שוט
03/09/2020 6:56:29

ברכות גם לעגל. כל הכבוד לך וליחיאל

Smiley
03/09/2020 6:56:40

לא יודע אם השמש תזרח מחר… הרוקטס מנצחים דרך ההגנה

דקסטר
דקסטר
03/09/2020 6:56:40

הדקה וחצי האחרונים לפנתיאון
זה נראה כמו כדורסל בליגה הניגרית

אשך טמיר המקורי
03/09/2020 6:57:12

יאללה רציתם קיבלתם – קרב השיקוצים הגדול

לילי
לילי
03/09/2020 6:59:02

תחשוב על זה ככה: לא משנה מה, אחת הקבוצות תלך הביתה.
זה win-win

דה שוט
דה שוט
03/09/2020 7:00:31

זה מבטיח שיקוץ בגמר האיזורי

אשך טמיר המקורי
03/09/2020 8:57:43
Reply to  דה שוט

ארור תהיה

onetwo3
03/09/2020 6:57:29

שחקן נותן את משחק י=חייו, 30 נק', הגנה מדהימה – ואתה לא נותן לו את הקרדיט להיות על המגרש ברגע הכי חשוב של המשחק?? מאמן פחדן, מקובע וכזה שמגיע לו להפסיד.
נקודה, סוף, רות.
ביי ת'אנדר

לילי
לילי
03/09/2020 6:58:19

לפחות יהיה חצי גמר מעניין.
היה שלב שבאמת פחדתי שOKC תחטוף סוויפ.
יוסטון עוד יש להם סיכוי כלשהו..

onetwo3
03/09/2020 6:58:46

קובינגטון איש המשחק שלי, עם 21 נק', 10 ריב'
3 חטיפות, 3 חסימות, סלי קלאץ'.

דקסטר
דקסטר
03/09/2020 6:59:22

אז בשביל מה לקחת פסק זמן??
עדיף בלי מאמן בשניה האחרונה שהשחקנים יילכו לפי האינסטינקט וימסרו למי שלדעתם יכול לנצח את המשחק

דה שוט
דה שוט
03/09/2020 6:59:29

לפני יומיים אמרתי שפול דיבר מוקדם וייענש על כך. היום בצהריים הבטחתי יוסטון בקלאץ׳. רק אומר 😉

עגל
עגל
03/09/2020 7:44:08
Reply to  דה שוט

עוד קלאץ’ כזה ואבדנו

shadow
shadow
03/09/2020 7:00:02

סילי בילי ההוא שנכנס לשלושת הפיינאליסטים במאמן העונה על חשבון מאמנים כמו סטיבנס וספולסטרה.
גם בודנהולצר האוברייטד בדרך לקבל שפיץ

שגיא נאור
03/09/2020 7:06:12
Reply to  shadow

נו באמת, לקח קבוצה שהיתה אמורה להיות אחת מחמש הגרועות בליגה למקום חמישי ומשחק שביעי. היום הוא הפסיד את המשחק עם ההתעקשות על אדאמס שנראה גמור.

shadow
shadow
03/09/2020 7:20:30

מה? מאיפה הנפצת את זה? חמש הגרועות בליגה, למה לא חמש הגרועות בעולם???
יש להם סגל טוב מאוד ואני לא יודע אם היו מסיימים באותו המקום אם העונה היתה ממשיכה כרגיל ועדין יותר טובים מחצי מהקבוצות במזרח וגם יותר טובים מגולדן ס"א סקרמנטו ניו אורלינס מינוסטה על פורטלנד פיניקס דאלאס וממפיס אפשר אולי לתהות אבל הרבה מהן סבלו מפציעות.
קיצר לא קרוב אפילו

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

היא הייתה אמורה להיות חלשה כי כולם חשבו שיהיו טריידים באמצע העונה על השחקנים שלהם. על הנייר זה קבטצה סבבה לגמרי.

דה שוט
דה שוט
03/09/2020 7:01:45

מה בילי אשם שכל השחקנים שלו חירבנו בקלאץ׳?

shadow
shadow
03/09/2020 7:03:57
Reply to  דה שוט

נו באמת שלוש פעמים לא מצליח לסדר תרגיל?
ברור שזה גם על השחקנים אבל הוא לא מאמן למעמדים כאלה.

לילי
לילי
03/09/2020 7:05:09
Reply to  shadow

מסכימה – הוא מפתח שחקנים מצויין, לא מעבר.

דה שוט
דה שוט
03/09/2020 7:11:59
Reply to  shadow

פול עם איבוד והחטאות, שרודר מחטיא לייאפ, דורט מקבל בלוק. בילי לא אשם

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  דה שוט

לא אשם נכון כמו שלא אשם ב3 נצחונות. אין לו קשר בכלל. הכל מקרי

שגיא נאור
03/09/2020 7:03:09

באסה בשביל פול.
הארדן עם עוד תצוגת נפל במשחק הדחה, 4-15 מהשדה.
אם היו מפסידים את זה זה היה חתיכת כתם.
נראה מה יהיה מול הלייקרס, נראה לי שהגנת החילופים הזאת לא תחזיק מול דיוויס. זה לא אדאמס ונואל הפאתטיים.

לילי
לילי
03/09/2020 7:03:32

לא תקשיבו.
אני מתחילה לשים את הרצף של החצי דקת פלופים הזאת בלופים כל פעם שאני עצובה.
בחיי שאני עדיין צוחקת כל פעם שאני חושבת על זה..

😂😂😂

popo
popo
03/09/2020 7:08:29

במילים הכי פשוטות.
ברוך שעשה לי נס במקום הזה.
אמן.

Side Show Bob
Side Show Bob
03/09/2020 7:54:20
Reply to  popo

ממש, ראיתי את המחצית השנייה ועד עכשיו אני לא מצליח להבין איך יוסטון ניצחה את המשחק

אבי יחיאל
אבי יחיאל
03/09/2020 7:10:41

כמו שנכתב לפני המשחק חשוב מנטלית שניצחנו במשחק צמוד

דה שוט
דה שוט
03/09/2020 7:15:31

שמעון עכשיו ברצינות – מילא טמיר וגיא הם מונעים על ידי שנאה וסטטיסטיקה – אבל אתה? איך שמת בבראקט את אוק׳ סיטי? זה היה צריך ללכת בכלל לכיוון של סוויפ

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  דה שוט

בזכות yp. המחשבה דלי הייתה יוסטון ב7 ואז yp הפך את זה לאוק ב7

Yp
Yp
03/09/2020 7:18:43

בסופו של דבר לא נורא כל כך . ראס עולה לסיבוב שני לראשונה מ-2016 וגם נראה שהתאושש למדי מהפציעה ויקבל הרבה קרדיט מהתקשורת על הנצחון הזה . בקרב מול הלייקרס הסטאר פאואר די מאוזן על הנייר . יוסטון לא יכולים להאט את לברון ודייויס,מצד שני הארדן וראס אוטומטית שווים לפחות 60 נקודות למשחק ואני חושב אפילו יותר.(בהנחה שראס אכן מאושש).יופי של סדרה צפויה לנו.

Side Show Bob
Side Show Bob
03/09/2020 7:51:34
Reply to  Yp

הארדן נתן 2 משחקים זוועה, לא עמד בלחץ ובעיקר מסר לאחרים…ראס גם בעיקר פישל בדקות ההכרעה
היתרון שמול הלייקרס אין לחץ כי אף אחד לא מצפה מהם לנצח

אהרון שדה
03/09/2020 7:23:57

באסה .
בשורה התחתונה 8 הכי טובות (בדירוג העונתי) הם ה 8 שממשיכות איתנו לטופ 8

אהרון שדה
03/09/2020 8:35:16

טעות שלי אינדיאנה הקדימה את מיאמי

אבי יחיאל
אבי יחיאל
03/09/2020 7:35:46

ליוסטון יש סיכוי לא רע בכלל לעבור את הלייקרס

Side Show Bob
Side Show Bob
03/09/2020 7:53:33

מתקשה לראות איך הם לוקחים יותר ממשחק אחד.
בכל מקרה הארדן חייב להיות בשיא הכושר ולא לברוח מכדורים בדקות הסיום, כרגע הוא זוועה.
ודיויס כמובן צריך בעיקר לפשל, לא ברור איך כשהשומר שלך בגובה 2 מטר ובלטה…

Small ball
Small ball
03/09/2020 7:53:49

כמה לכלוכים על הארדן.
וואלה יום מסריח בהתקפה זה נכון, אבל כל התקפה נשמר ע"י מגן משובח ולפעמים דאבל טים. ובכל זאת מסיים עם 8-9 מהעונשין ו9 אסיסטים, סל ו2 בלוקים סופר חשובים במאני טיים ואפילו לא מלכלך על פול שבדיוק לכלך עליו בסוף המשחק הקודם.

Side Show Bob
Side Show Bob
03/09/2020 7:55:51
Reply to  Small ball

הארדן נחשב אחד מ3 השחקנים הכי טובים בNBA העונה, אפשר לצפות ממנו לקצת יותר מאחוז טוב מהעונשין ושני בלוקים במשחק 7.

Small ball
Small ball
03/09/2020 8:05:11
Reply to  Side Show Bob

חד משמעית שאפשר לצפות ליותר. גם ציפיתי ליותר. גם אמרתי יום מסריח בהתקפה. ושני בלוקים במשחק 7 זה דמגוגיה זולה. 2 בלוקים ב3 דקות האחרונות של משחק 7 קצת יותר מייצג את מה שקרה

דה שוט
דה שוט
03/09/2020 8:01:44
Reply to  Small ball

+ 100